رمضان ماه دلدادگی به پروردگار، ماه ضیافت الهی، ماه انس با قرآن و ماه رحمت و مغفرت به پایان رسیدو عید بزرگ فطر ، عید غلبه بر نفس و مهار خواهش‌های پست نفسانی و بازگشت به فطرت حقیقی انسانی است
کد خبر: ۱۱۶۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵ 09 April 2024

به گزارش خبرگزارس تابناک کهگیلویه وبیراحمد  ، متن پیام مهدی یکتا پرست سرپرست شهردار سی سخت به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ خَیْرَ مَا سَأَلَکَ بِهِ عِبَادُکَ الصَّالِحُونَ وَ أَعُوذُ بِکَ مِمَّا اسْتَعَاذَ مِنْهُ عِبَادُکَ الْمُخْلِصُونَ‌

رمضان ماه دلدادگی به پروردگار، ماه ضیافت الهی، ماه انس با قرآن و ماه رحمت و مغفرت به پایان رسیدو عید بزرگ فطر ، عید غلبه بر نفس و مهار خواهش‌های پست نفسانی و بازگشت به فطرت حقیقی انسانی است که در پرتو بندگی خالصانه خدای سبحان در ماه صیام و شب‌های بابرکت قدر حاصل آمده و حرکت به سمت سعادت و رستگاری را نوید می‌دهد،از راه رسید.
عید فطر زمان شکفتن گلهای ایمان در دل و جان انسان است. تحفه خداوند به مؤمنانی است که با سلاح روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته اند. آنان که پلیدی را از جان خود بیرون رانده اند و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند، آری عید سعید فطر روز تولد دوباره انسان ها است.
روز عید فطر همه چیز رنگ و بویی خدایی دارد.
اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همشهریان ارجمند،با امید بر استجابت و پذیرش نیایش ها و مناجات این ضیافت الهی، حلول ماه شوال المکرم و خجسته عید سعید فطر، عید عبادت و بندگی و بازگشت به فطرت زلال الهی را به پیشگاه مقدس امام عصر(عج)،محضر مقام معظم رهبری، هموطنان گرامی ، به ‌ویژه مردم فهیم و مؤمن شهر سی سخت تبریک و تهنیت عرض نموده و سعادت و رستگاری همگان را از درگاه ایزد متعال مسئلت  می نمایم.
مهدی یکتاپرست
سرپرست شهردار سی سخت

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
درود بر شهردار فعال و مردمی شهرداری که مردم از وی کمال رضایت را دارند امیدوارم برای این دیار ماندنی باشی
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
سلام تبریک همراه باعیدی برامردم خیلی خوشحال کننده تراست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار