مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از برگزاری آزمون مهارت‌آموختگان سازمان‌نیافته برای بیش از ۲ هزار نفر در استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵ 08 April 2024

تابناک خوزستان: شهرام ملایی‌هزاروندی اظهار کرد: تعهد امسال اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان خوزستان در برگزاری آزمون مهارت‌آموختگان سازمان‌نیافته یا آزمون ادواری، ۲ هزار و ۲۲۰ نفر است که به تدریج در طول سال برگزار خواهد شد. البته هر چند میزان تعهد سالانه مشخص می‌شود اما عموما برای بیش از این تعداد، آزمون اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: آزمون مهارت‌آموختگان سازمان‌نیافته یا آزمون ادواری، ویژه آن دسته از افرادی است که در حرفه و مهارتی به صورت تخصصی فعالیت دارند و یا متخصص هستند اما گواهینامه رسمی ندارند؛ بنابراین این آزمون برای ارائه گواهینامه رسمی و بین‌المللی فنی و حرفه‌ای و برای تمامی رشته‌های فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: آزمون ادواری در طول سال به صورت مستمر و آنلاین برگزار می‌شود و کتبی است و آزمون عملی نیز به صورت پروژه‌ای و در کارگاه‌های مهارتی اجرا می‌شود.‌ پس از قبولی، گواهینامه‌ مهارتی رسمی از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای به داوطلبان ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: متقاضیان برگزاری آزمون می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه ثبت‌نام سازمان‌نیافته، به نشانی http://advari.irantvto.ir مراجعه کنند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار