رپرست شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام از انعقاد قرارداد با بانک توسعه تعاون استان برای اعطای تسهیلات تلفیقی به واحدهای تولیدی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵ 08 April 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی نادری روز دوشنبه در گفت وگویی اظهار کرد: این قرارداد در راستای حمایت از تولید و اشتغال پایدار با نگاه حمایتی به صنایع کوچک و متوسط و به منظور تامین سرمایه ثابت (بازسازی، نوسازی و باز فعالسازی واحدهای راکد) و سرمایه در گردش واحدهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شد.

وی با اشاره به وجوه موضوع این قرارداد به مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال، افزود: اعطای تسهیلات تلفیقی از محل اعتبارات واگذارنده اعتبار و منابع داخلی بانک پرداخت خواهد شد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام بیان کرد: پرداخت تسهیلات شامل واحدهای صنعتی به بهره‌برداری رسیده‌ فعال و راکد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان می‌شود که درخواست آنان در کارگروه ارزیابی این شرکت مورد تایید قرار گیرد.

نادری بیان کرد: صنایع مرتبط با شرکت‌های دانش بنیان و کسب و کارهایی که در صورت راه‌اندازی اشتغال بالایی را ایجاد کنند، در اولویت اعطای تسهیلات قرار دارند.

وی تصریح کرد: واحدهای تولیدی که تقاضا برای محصولات و یا خدمات آنان وجود دارد و یا واحدهایی که تولیدات آنان قابلیت بیشتری برای صادرات دارند و هم‌چنین واحدهایی که در تکمیل زنجیره‌ تأمین بوده و یا جزو ذینفعان خوشه‌های صنعتی کسب و کار هستند می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام تاکید کرد: در تلاش هستیم تا با استفاده از ظرفیت‌های قانون رفع موانع تولید واحدهای صنعتی نیمه فعال و یا غیرفعال که بر اثر مشکلات اقتصادی نتوانسته اند ادامه فعالیت دهند را احیاء و به چرخه تولید بازگردانیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار