شهردار اوشان فشم میگون خبر داد :
سید محمدرضا شهبازی از ۳۰ ماه خدمت صادقانه با هدف جلب رضایت شهروندان خبر داد و این موضوع را مهم ترین اولویت مجموعه مدیریت شهری برشمرد.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹ 06 April 2024
۳۰ ماه فعالیت در راستای خدمت به شهروندان
 
شهردار اوشان فشم میگون در آغاز سخنانش به فعالیت های صورت گرفته در حوزه شهرسازی اشاره کرد و گفت: شهرمان به دلیل خطی بودن و با ضابطه غیر کارشناسانه ۷۸۲ رو به رو بود که با پیگیری های بنده و حمایت های اعضا شورای اسلامی شهر این مهم در اواخر سال گذشته رفع و حریم ۱۵۰ متر رودخانه به ۲۰ متر کاهش پیدا نمود و نیز اصلاحات ۲ ضابطه دیگر از جمله باغات حدود ۵۰۰ متر و پایین تر از آن هم انجام گردید و همچنین با پروازی که در شهر صورت گرفت برای نقشه ( یو تی ام ) جمعیت شهر به روز و ۱۷/۱۷۹ نفر تثبیت شد. 
 
ایشان در ادامه به حوزه درآمد پرداخت و تشریح نمود : در سال ۱۴۰۱ ،۱۶۵ میلیارد تومان بودجه و در سال ۱۴۰۲ ،۳۳۰ میلیارد تومان بودجه محقق شد. 
 
پس از آن در خصوص حوزه مالی اینگونه توضیح داد : تمام اسناد در سیستم مالی بارگذاری گردید و بدهی ها از سال ۱۳۹۲ تا به امروز به روز رسانی شد و توانستیم از سنوات گذشته ۱۳۰ میلیارد تومان دیون را به طلبکاران پرداخت نماییم.
 
۳۰ ماه فعالیت در راستای خدمت به شهروندان
 
شهردار اوشان فشم میگون در رابطه با پروژه های نیمه تمامی که معاونت عمران به اتمام رساند مطرح نمود : یکی از مهمترین پروژه های مجموعه مدیریت شهری پروژه استخر فشم بوده که از سال ۱۳۹۸ به صورت متروکه باقی مانده بود که به صورت بی یو تی بازسازی و به بهره برداری رسید و نیز ساختمان واقع در پارک سر قلا فشم بازسازی و به عنوان مهد کودک مورد استفاده قرار گرفت و همچنین کافه ورودی شهر در پارک اوشان امام علی (ع) به صورت بی یو تی و فوق مدرن بازسازی و افتتاح گردید و دیگر پروژه های سطح شهر از جمله پل حاجی آباد ، ۱۵ خرداد و هملون راه اندازی شد و حدود ۲۰۰۰ تن آسفالت در سطح شهر پخش و در سال جدید ماه عسل مجموعه مدیریت شهری اختصاص مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان از بودجه جهت آسفالت کل سطح شهر می باشد که این امر از اردیبهشت سال جاری آغاز خواهد شد و پروژه در حال انجام دیوار تصفیه خانه میگون علاوه بر آزادسازی ، دیواره ، جاده سازی دولاینه شدن تا ورودی میگون را در بر خواهد داشت و اتمام پروژه تعریض پل ورودی میگون نیز در آینده نزدیک با هدف تسهیل در عبور و مرور کمک بسزایی ایجاد خواهد نمود.
 
۳۰ ماه فعالیت در راستای خدمت به شهروندان
 
سکاندار مدیریت شهری سپس به بخش معاونت فرهنگی اجتماعی اشاره و خاطر نشان ساخت : فرهنگسراهای شهر اوشان فشم میگون با تمام وجود طی این زمان فعالیت داشتند به صورتی که از بین ۷۰۰۰ جمعیت ۲۰۰۰ هنرجو داشته و نیز شهرداری در کنار قرارگاه فرهنگی به ریاست امام جمعه اردوی راهیان نور ، حاج قاسم سلیمانی ، مشهد اولی ها و مراسمات ملی و مذهبی را انجام داد و همینطور در بخش ورزشی هم مسابقات متعدد از جمله کشتی، پرس سینه ، فوتسال ، طناب کشی ، دارت و ..‌. صورت گرفت.
 
سید محمدرضا شهبازی در خصوص حوزه خدمات شهری اذعان نمود : با توجه به برف سنگین سال ۱۴۰۱ بر آن شدیم تجهیزات و ماشین آلات سنگین در این حوزه را کامل نماییم که با حمایت اعضا شورای اسلامی شهر بودجه ای حدود ۴۰ میلیارد تومان را جهت خرید دو دستگاه لودر ، یک دستگاه گریدر ، یک دستگاه کامیون ۱۹۲۴ و سه دستگاه ون اختصاص دادیم و به حوزه حمل و نقل اضافه نمودیم. 
 
شهردار اوشان فشم میگون حسن ختام سخنانش را به کلاس های آموزشی ضمن خدمت به پرسنل توسط اساتید اختصاص داد و عنوان نمود : با برگزاری مرتب این نوع کلاس ها در راستای افزایش سواد پرسنل و ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان قدم های موثر برداشته شد .
 
 
 
انتهای رپرتاژ آگهی/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار