مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: حمله به کنسولگری ایران در سوریه مخالف ضوابط بین‌المللی و بیانگر ضعف و زبونی رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۱۱۶۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸ 02 April 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان ضمن محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه، اظهار کرد: سفارتخانه و کنسولگری هر کشوری جزو خاک آن کشور بوده و هرنوع دست‌اندازی و حمله به آن محکوم است.

جلیلیان با بیان اینکه رژیم جعلی صهیونیستی در پی عملیات طوفان الاقصی به شدت ضعیف شده و در حال نابودی است، تاکید کرد: اقدام رژیم جنایتکار و کودک کش اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در سوریه بیانگر ضعف و زبونی رژیم صهیونیستی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه اقدامی غیرقانونی و مخالف ضوابط بین‌المللی است، گفت: توقع می‌رود سازمان ملل و نهادهای بین المللی این جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

وی با بیان اینکه این دست اقدامات زمینه ساز انسجام بیشتر مسلمانان برای مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب خواهد شد، گفت: حامیان رژیم صهیونیستی بدانند با این اقدامات نمی توانند جلوی نابودی اسرائیل را بگیرند و رژیم جعلی صهیونیستی روز به روز در حال افول است.

جلیلیان در ادامه با تاکید بر اینکه این نوع اقدامات خللی در روحیه مجاهدانه رزمندگان اسلام ایجاد نخواهد کرد، تصریح کرد: رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت در موقع مناسب خود درس فراموش نشدنی به دشمنان خواهند داد و انتقام عزیزانمان را خواهند گرفت، همچنان که پیش از این هم سیلی‌های زیادی را به دشمنان زده‌اند.

جلیلیان با اشاره به تلاش رژیم صهیونیستی برای کشاندن پای ایران به درگیری، ادامه داد: رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی ضربه سنگینی خورده و به خاطر نجات خودش دست به هر کاری می زند. آنها می خواهند دامنه جنگ را گسترش داده و پای ایران را به جنگ بکشانند، اما قطعا ایران اسلامی فریب آنها را نمی خورد و با عقلانیت و حکمت برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: ایران اسلامی کشور مقتدری است که گزینه های مختلفی برای پاسخ به دشمنان خود دارد و اگرچه در اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه برای خود در عرصه نظامی حق پاسخگویی قائل است و در زمان مناسب پاسخ دشمنان را قاطعانه خواهد داد، اما قطعا اقدامی هم نخواهد کرد که به زیان منافع کشور باشد.

جلیلیان سپس با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، تصریح کرد: اهمیت حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه و رخدادهای غزه بیشتر از سنوات گذشته است.

وی با تاکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس به عنوان یک وظیفه دینی و ملی ضروری است، افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس می‎‌تواند زمینه ساز نابودی هرچه زودتر اسرائیل و آزادی قدس شریف شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار