کد خبر: ۱۱۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴ 21 October 2015

فرماندار شهرستان فردیس از تشدید نظارت‌ها بر فعالیت نانوایی‌ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، علی قنبرزمانی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های ما نظارت و بازرسی از فعالیت نانوایی‌ها است.

وی ادامه داد: در این راستا تلاش خواهد شد که با نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها کیفیت نان‌ها در این شهرستان ارتقا یابد.

فرماندار شهرستان فردیس در ادامه سخنان خود بر تعامل مناسب بین اتحادیه نانوایی‌ها و صنعت، معدن و تجارت و بازرگانی تأکید کرد: هم‌اکنون این تعامل مناسب بین این نهادها وجود ندارد لذا برای ارتقای خدمات‌دهی و افزایش رضایت مردم باید تعامل بین این دو دستگاه بیش از پیش شود.

قنبرزمانی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا در آینده نزدیک تعامل خوبی بین مسئولان اتحادیه آرد و نان، بازرگانی، اتاق اصناف برقرار کرده و یک آمایش منطقه‌ای را صورت دهیم.

وی تعامل مسئولان در دستگاه‌های مختلف را خواستار شد و افزود: باید با تبادل افکار بین مسئولان مشکلات و معضلات رصد شده و کارشناسی انجام شود تا به یک جمع‌بندی و نتیجه مثبت برسیم.

فرماندار شهرستان فردیس در ادامه سخنان خود از افزایش تیم‌های کارشناسی و نظارتی خبر داد و گفت: به منظور نظارت بیشتر بر عملکرد اتحادیه‌ها و نانوایی‌ها تیم‌های نظارتی و کارشناسی در این شهرستان افزایش خواهد یافت.

قنبرزمانی، کیفیت آرد و نان را از دغدغه‌های مهم مسئولان دانست و بیان داشت: باید با دقت و نظارت کامل امور آرد و نان شهرستان رصد و در جهت برطرف نمودن مشکلات اهتمام جدی صورت پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار