سرپرست شرکت آب و فاضلاب ایلام:
سرپرست شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: پروژه توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرستان ایوان با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۵۹۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰ 19 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد محمدی سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، بیان داشت: با توجه به ارتباط مستقیم بین دفع بهداشتی فاضلاب منازل با سلامت و بهداشت شهروندان، شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تکمیل شبکه فاضلاب شهر ایوان را در دستور کار قرار داده که در اسفند ماه سال‌جاری با دریافت مجوز حفاری از شهرداری و تعیین پیمانکار مربوطه عملیات توسعه شبکه فاضلاب و نصب انشعابات مربوطه در سطح شهر آغاز و به طور جدی پیگیری می‌شود.

وی افزود: عملیات اجرایی توسعه شبکه و نصب انشعابات فاضلاب شهرستان ایوان در حال اجرا است که متعاقب آن انشعابات فاضلاب مشترکان پس از انجام عملیات لوله‌گذاری و احداث آدم‌روهای فاضلابی نصب خواهد شد.

سرپرست آبفا ایلام، ادامه داد: اعتبار در نظر گرفته شده برای هزینه‌های این پروژه از قبیل خرید لوله و اتصالات، مجوز حفاری و پیمانکار ۵۰۰ میلیارد ریال بوده که از محل ماده ۵۶ تامین شده است.

محمدی با بیان اینکه با تکمیل شبکه گذاری خطوط فاضلاب ایوان، کل انشعابات فاضلاب این شهر به بیش از ۱۲ هزار فقره انشعابات خواهد رسید، خاطرنشان کرد: مجموع شبکه اصلی فاضلاب شهر ایوان ۷۸ کیلومتر است که از این مقدار ۷۶ کیلومتر آن اجرا شده است و خطوط فرعی شامل ۹۰ کیلومتر که تاکنون ۶۳ کیلومتر آن اجرا شده است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه تصفیه‌خانه فاضلاب ایوان یکی از کامل‌ترین تصفیه‌خانه‌های فاضلاب کشور است، تصریح کرد: سیستم تصفیه فاضلاب در این تصفیه‌خانه فاضلاب با فرایند لجن فعال با هوادهی گسترده در حال بهره‌برداری است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار