روستا : فرماندار به عنوان مسول تطبیق مصوبات شورا، انحرافات شورا و شهردار از وظایف قانونی خود را در اسرع وقت اعلام تا اقدام قانونی در این خصوص صورت پذیرد.
کد خبر: ۱۱۵۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹ 17 March 2024

شهردار دهدشت با حضور امام جمعه، معاونت عمرانی استاندار، فرماندار کهگیلویه و دادستان این شهرستان معرفی شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا با اشاره به اینکه شخص استانداری پیگیر مسایل شورا و شهرداری‌ها است، تصریح کرد: امام جمعه کهگیلویه نیز پیگیر رفع بلاتکلیفی شهر دهدشت بود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر شهردار پاکدست و فنی باشد می‌تواند در جهت منافع مردم و نه اشخاص کار کند.
روستا، شهردار دهدشت را دارای این خصوصیات خواند و افزود: با فنی بودن، شفافیت کاری و البته پاکدستی میتوان نمره قبولی آورد و چنین رویکردی دعای خیر مردم را در پی دارد.
معاون عمرانی استاندار گفت: استاندار برای دهدشت و مشکلات شهری آن دغدغه‌مند بود فلذا مشکل قانونی شهردار با تدبیر استاندار حل شد.
وی ضمن آرزوی موفقیت و عاقبت به خیری برای شهردار جدید دهدشت گفت: با شهردار و شورا عقد اخوت نبسته‌ایم در اجرای مر قانون در راستای منافع مردم از انحلال شورا یا سلب عضویت شورا و حتی عزل شهردار تعارف نداریم.
معاون استاندار ادامه داد: انتظار داریم ضمن حمایت، به آقای دیدار فرصت خدمت و کار دهید، اگر ضعیف بود شورا وی را به چالش بکشاند و به ما اعلام کند.
وی تأکید کرد: اختلافات جزیی نباید باعث شود مسایل شهر قفل و دچار مشکل شود.
روستا مبلمان و سیمای شهری دهدشت را یادآور شد و افزود: این وضعیت در آستانه عید حق دهدشت نیست.
روستا در پایان از فرماندار خواست که به عنوان مسول تطبیق مصوبات شورا، انحرافات شورا و شهردار از وظایف قانونی خود را در اسرع وقت اعلام تا اقدام قانونی در این خصوص صورت پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار