رئیس هیات وزنه برداری کرمانشاه از مسدود شدن حساب های این هیات به دلیل شکایت یکی از پرسنل از هیات های سابق خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ 16 March 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، احمد کریمی با اشاره به مسدود شدن حساب های این هیات، اظهارکرد: یکی از پرسنل هیات وزنه برداری کرمانشاه به دلیل ندانم کاری هیات های قبلی و عدم پرداخت حق بیمه، از هیات شکایت کرده که دادگاه هم دستور مسدود شدن حساب های هیات فعلی را داده است.

وی افزود: طبق رای دادگاه هیات وزنه برداری باید ۷۵ میلیون تومان به عنوان خسارت به فرد شاکی بپردازد، درحالیکه هیات چنین پولی را ندارد و موضوع هم اساسا مربوط به هیات های سابق بوده است.

رئیس هیات وزنه برداری کرمانشاه با بیان اینکه مسدود شدن حساب هیات اختلالاتی را در برنامه های آن بوجود آورده، تاکید کرد: در حال رایزنی با اداره کل ورزش و جوانان استان هستیم تا این مشکل را حل کرده و بتوانیم حساب های هیات را دوباره باز کنیم. 

وی تاکید کرد: از طرفی اخیرا یکی از بانوان وزنه بردار که به تازگی وارد این رشته شده، در حین تمرین دچار آسیب دیدگی می شود که او نیز از هیات شکایت کرده، درحالیکه طبق فیلم های موجود مقصر اصلی خود ورزشکار بوده و مصدومیتش ارتباطی با کادر فنی و سالن ندارد. 

کریمی ادامه داد: سالانه ورزشکاران زیادی در مسابقات جهانی و بین المللی دچار مصدومیت می شوند، اما هیچکدام از آنها از عوامل مسابقات شکایت نمی کنند، چراکه شأن یک ورزشکار این نیست. 

وی که اوائل امسال به عنوان رئیس هیات وزنه برداری کرمانشاه انتخاب شده، افزود: باتوجه به اینکه وزنه برداری در سالهای گذشته فراز و نشیب های زیادی را پشت سرگذاشته بود، تلاش کردیم که بتوانیم آن را دوباره روی ریل برگردانیم و اقداماتی هم انجام گرفته است. 

کریمی تاکید کرد: امسال تیم استان در رقابت های قهرمانی کشور عملکرد خوبی از خود نشان داد و چندماه پیش هم رقابت های استعدادهای برتر ورزشی را در رده های سنی ۱۲ تا ۱۸ سال برگزار کردیم و اکنون در حال کار روی نفرات برتر این رقابت‌ها هستیم.

وی در ادامه در خصوص غارت تجهیزات سالن وزنه برداری کرمانشاه توسط سارقین در سالهای اخیر هم گفت: خوشبختانه فدراسیون حدود ۱۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات و ۱۰۰ میلیون تومان هم برای تعمیرات سالن به هیات استان اختصاص داد که با این حمایت ها توانستیم بخشی از تجهیزات را جایگزین کنیم و حتی به شهرستانها هم کمک هایی شد. فدراسیون قول تخصیص تجهیزاتی مانند میله هالتر را هم به استان داده است. 

رئیس هیات وزنه برداری کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه وزنه برداری کرمانشاه در حال تحول است، عنوان کرد: تاکنون تعدادی از هیات های شهرستانی شامل سرپل‌ذهاب، سنقر، کنگاور، هرسین، اسلام آبادغرب و دالاهو را فعال کرده ایم و فعالسازی هیات جوانرود هم در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت قهرمانان وزنه برداری کرمانشاه هم گفت: کیانوش رستمی یکی از اسطوره های وزنه برداری ایران است، اما متاسفانه از سال ۲۰۱۶ پس از اینکه مدال المپیک را کسب کرد و به استان بازگشت، کسی به او توجهی نکرد و مورد بی مهری قرار گرفت و وارد حاشیه ها شد.

کریمی خاطرنشان کرد: یک قهرمان ملی باید  مطیع فدراسیون خود باشد و از تک روی بپرهیزد، اما کیانوش رستمی اینگونه نبود. او اکنون باید مانند بسیاری دیگر از قهرمانان گذشته وارد بدنه فدراسیون و کادر تیم های ملی می شد. 

وی در خصوص دیگر ورزشکاران عنوان کرد: خوشبختانه حافظ قشقایی تمریناتش را به خوبی ادامه می دهد، در لیگ برتر هم حضوری فعال داشت. کیا قدیمی هم پس از پایان دوران محرومیتش دوباره به تیم ملی باز می گردد. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار