فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری ماموران یگان تکاوری رودبار جنوب با اشرار مسلح و به هلاکت رسیدن یک نفراز اشرار سابقه‌دار خبر داد و افزود: در این درگیری سرباز وظیفه «یونس محمودی» به شهادت رسید.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸ 14 March 2024

به گزارش تابناک کرمان، سردار ناصر فرشید ظهر امروز ۲۴ اسفندماه در تشریح این خبر اظهار کرد: صبح امروز ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ زهکلوت در شهرستان جازموریان در جنوب کرمان هنگام پایش خودرو‌های عبوری در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و دستور ایست دادند.

وی افزود: پس از دستور ایست ماموران یگان تکاوری، سرنشینان خودرو اقدام به تیراندازی کرده و طی این درگیری سرباز وظیفه «یونس محمودی» به شهادت رسید و سرباز وظیفه امیدرضا دستجردی از ناحیه دست و پهلو مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه در این درگیری یکی اشرار سابقه دار به هلاکت رسید و یکی دیگر از اشرار دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: ماموران جان بر کف پلیس تمام توان خود را برای حفظ امنیت و آرامش مردم فدا خواهند کرد.

وی با اشاره به سابقه شرارت و ناامنی، گروگانگیری و حمل مسلحانه مواد مخدر شرور به هلاکت رسیده در منطقه جنوب شرق کشور بیان کرد: دو قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و مقادیری مهمات از اشرار کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید یونس محمودی و با اشاره به این که حال همرزم مصدوم بستری در بیمارستان مساعد است، گفت: زمان و مکان تشییع پیکر مطهر این شهید عزیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار