مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: از مجموع ۲ هزار و ۳۹۹ روستای دارای قابلیت گازرسانی استان تاکنون ساکنان ۲ هزار و ۲۵۳ روستا از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۵۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ 14 March 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، ناصر حسینی چهارشنبه شب در مراسم تجلیل از کارکنان واحد اجرای طرح های شرکت گاز با بیان اینکه این شرکت به تعهدات خود در امر گازرسانی به روستاها به طور کامل عمل کرده است، افزود: از این تعداد روستای گازدار شده، ۲۱۵ روستا با تلاش شبانه روزی کارکنان این شرکت تنها در سال جاری از نعمت گاز بهره مند شده اند.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ موفق شده ایم ۱۰۰ درصد برنامه‌هایمان را عملی کنیم اضافه کرد: در حال حاضر ۳۴ شهر استان معادل ۱۰۰ درصد جمعیت شهری گازدار هستند و در سال آینده اگر تأسیسات نفت و گاز غرب در سومار برپا شود گازرسانی به این شهر هر چند که دارای قابلیت گازرسانی نیست، نیز انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۹۹/۴ درصد از خانوارهای استان گازدار هستند، گفت: در سال جاری در شبکه ۸۹ درصد، در اشتراک پذیری بیش از ۱۰۰ درصد، اجرای شبکه ۱۱۳ درصد و در انشعابات ۹۴ درصد پیشرفت داشته ایم که تا پایان سال به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

حسینی، تاکید کرد: امسال هدفگذاری جذب مشترک ما ۲۵ هزار مشترک جدید بود اما تا کنون توانسته ایم ۲۶ هزار مشترک جذب کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار