رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مصدوم شدن ۲۱۷ نفر در شب چهارشنبه سوری در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ 13 March 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، دکتر مسعود قلعه سفیدی با اشاره به افزایش مصدومان شب چهارشنبه سوری امسال نسبت به سال گذشته، گفت: متاسفانه امسال علی رغم هشدارهای بسیار، ۲۱۷ نفر دچار آسیب شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۷۱ مصدوم، ۴۶ مورد افزایش داشته است.

وی افزود: از مجموع مصدومان ۱۸۱ نفر مرد و ۳۲ نفر زن بودند.

قلعه سفیدی با اشاره به درمان سرپایی سه نفر از مصدومان، گفت: ۱۷۲ نفر پس از درمان ترخیص شده و متاسفانه ۴۲ نفر همچنان بستری هستند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ابراز تاسف نسبت به قطع عضو شش نفر از مصدومین حوادث چهارشنبه آخر سال در کرمانشاه، گفت: این قطع عضو از ناحیه دست و انگشتان بوده و متاسفانه ضایعی است که جبران نمی شود.

قلعه سفیدی گفت: همچنین در حوادث این شب ۷۵ نفر از ناحیه چشم، ۱۰۷ نفر از ناحیه دست و پا و ۵۷ نفر از ناحیه سر و گردن دچار آسیب شدند.

این مسئول با اشاره به سیر افزایشی مصدومان چهارشنبه سوری امسال، گفت: نیاز است فرهنگ سازی و آگاه سازی بیشتری در خصوص خطرات این شب بویژه برای نوجوانان صورت گیرد، چرا که عمده مصدومان را قشر نوجوان تشکیل می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار