رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به آمادگی ۴۹ پایگاه ۱۱۵ برای چهارشنبه آخر سال، گفت: لازم است خانواده‌ها در روزهای آخر سال از فرزندان خود برای جلوگیری از هر گونه حادثه‌ای مراقبت بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۵۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲ 11 March 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر صیدنور علیمرادی روز دوشنبه  با اشاره به آماده باش کامل پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ استان برای چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: در روزهای نزدیک به چهارشنبه‌ آخر سال، والدین بیش از گذشته مراقب فرزندانشان باشند.

وی با بیان اینکه کارشناسان فوریت‌های پزشکی در ۴۹ پایگاه ۱۱۵ آماده خدمات‌رسانی به مردم و هم‌استانی‌های عزیز ایلامی هستند، گفت: مهم‌ترین اقدام در رابطه با حوادث چهارشنبه سوری، پیشگیری و مراقبت از فرزندان در این ایام است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام از اقشار مختلف مردم استان خواست که در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای از طریق شماره ۱۱۵ اورژانس را برای اعزام یگان‌های امدادی در کمترین زمان و انجام خدمات امدادی و درمانی اقدام کنند.

علیمرادی با اشاره به اینکه کارشناسان و یگان‌های امدادی ۱۱۵ به محض اعلام مأموریت از مرکز هدایت عملیات، به صحنه حادثه اعزام خواهند شد، افزود: مردم هنگام بروز هرگونه حادثه، در صورت دسترسی به مراکز درمانی مراجعه کرده و یا با حفظ خونسردی با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه والدین گرامی در این ایام، فرزندان خود را زیر نظر داشته و اجازه حضور آن‌ها در مکان‌های پر خطر را ندهند، ابراز کرد: با توجه به آسیب‌پذیرتر بودن کودکان در برابر حوادث و سوختگی های ناشی از چهارشنبه سوری، لازم است که والدین در این ایام از فرزندان خود مراقبت بیشتری داشته باشند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: آسیب‌های ناشی از سوختگی و انفجار، بار روانی و مالی زیادی برای افراد داشته و اثرات آن بر زندگی فرد تا مدت‌ها پابرجا خواهد بود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار