مدیرکل تبلیغات اسلامی استان:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از اعزام ۱۶۰ مبلغ غیربومی به مساجد استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ 09 March 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، حجت الاسلام محمد میرزایی با اشاره به اعزام ۶۰ مبلغ غیربومی به مساجد شهرستان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان، گفت: همچنین برای اعزام ۱۰۰ مبلغ اعزامی از دیگر استان‌ها از جمله استان قم به مساجد دیگر شهرستان‌های استان برنامه‌ریزی شده است.

میرزایی ادامه داد: تلاش کرده‌ایم برای تامین مبلغ مساجد استان در ماه رمضان پیش رو از ظرفیت روحانیون ادارات هم استفاده کنیم تا مسجدی در استان با کمبود مبلغ مواجه نباشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه اغلب مساجد استان روحانی مستقر دارند، تصریح کرد: مبلغین اعزامی در ماه مبارک رمضان به مساجدی خواهند رفت که فاقد روحانی باشند.

 میرزایی افزود: اگر مسجدی درخواست استقرار مبلغ در ماه مبارک رمضان را داشته باشد، قطعا در جهت اعزام مبلغ به آن مسجد اقدام خواهد شد.

 میرزایی با بیان اینکه استان کرمانشاه بیش از ۱۴۰۰ مسجد دارد، افزود:  شهر کرمانشاه بیش از ۱۲۰ مسجد دارد و مابقی مساجد در دیگر شهرستان‌ها پراکنده هستند.

میرزایی گفت: حدود ۵۰۰ مسجد استان کرمانشاه در مناطق اهل‌سنت استان قرار دارند.

 وی ادامه داد: برخی از مساجد استان در دست ساخت بوده و برخی دیگر به دلایل مختلف مثل تعمیرات ممکن است امکان اقامه نماز جماعت نداشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار