مقارن با عید بهاره چین
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از سفر فعالان مجازی چین با عنوان پروژه «ایران سلام» به استان گیلان خبر داد و گفت: ۶ اینفلوئنسر چینی با عنوان گردشگری خوراک پس از ورود به کشورمان با جاذبه‌های استان‌های قزوین، زنجان، گیلان و آذربایجان‌شرقی به ویژه در بخش گردشگری خوراک آشنا خواهند شد
کد خبر: ۱۱۵۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳ 09 March 2024

به گزارش تابناک گیلان ولی جهانی شامگاه ۱۷ اسفند با اعلام این خبر گفت: پروژه «ایران سلام» ذیل چهار موضوع طبیعت و تنوع اقلیمی، تاریخی و فرهنگی، جاده ابریشم و خوراک در ۱۲ استان کشور با لحاظ کردن تکراری نبودن مسیرها و جاذبه‌ها برای اینفلوئنسرهای چینی برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه ۲۰ اینفلوئنسر چینی با بیش از ۶۰ میلیون دنبال‌کننده با سفر به مناطق مختلف کشورمان تولید محتوا می‌کنند، افزود: با توجه به سلیقه‌های مختلف گردشگران، مقاصدی با محصولات و توانمندی‌های متنوع برای گروه‌های چینی برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی گیلان، جهانی ادامه داد: سفر بلاگرهای چینی به ایران به این دلیل در این فصل انتخاب شده که با عید بهاره چینی مقارن است.

وی با اشاره به اینکه هر یک از اینفلوئنسرهای چینی به طور میانگین بیش از ۳ میلیون بازدیدکننده در فضای مجازی دارند، گفت: شبکه‌های اجتماعی مانند تیک‌تاک، رِد و ویبو شبکه‌های مجازی مهمی هستند که این اینفلوئنسرهای جوان جاذبه‌های کشورمان را در آن انتشار خواهند داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گردشگری خوراک را ظرفیتی ارزشمند و مؤثر برای برندسازی هر مقصد گردشگری عنوان کرد و افزود: تبیین و اجرای درست گردشگری خوراک، می‌تواند به محور توسعه گردشگری در زمان یا مکانی خاص تبدیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار