مدیر صادرات گروه صنعتی انتخاب:
مدیر صادرات گروه صنعتی انتخاب نگاه اسنوا به بازار عراق را نگاهی بلندمدت توصیف کرد و گفت: تعدد برندهای لوازم‌خانگی در بازار عراق نشان می‌دهد جهت‌گیری بازار قیمتی کیفی است و جهت ورود به این بازار، سیاست قیمت‌گذاری نفوذی در پیش گرفته شده است.
کد خبر: ۱۱۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ 21 October 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی انتخاب، مدیر صادرات گروه صنعتی انتخاب از حضور اثربخش اسنوا در نمایشگاه اربیل خبر داد.

محمد اسدی به تشریح جزئیات حضور اسنوا در نمایشگاه بین‌المللی اربیل ۲۰۱۵ پرداخت و اظهار داشت: نمایشگاه بین‌المللی اربیل قدمت بسیار طولانی دارد و سال‌هاست که شرکت IFB برنامه‌های نمایشگاهی این مجموعه را کنترل می‌کند.

وی کاهش استقبال از نمایشگاه بین‌المللی اربیل ۲۰۱۵ نسبت به سال‌های گذشته را ناشی از مشکلات امنیتی این روزهای عراق دانست و افزود: این مسائل بر روی دیدگاه شرکت‌ها تأثیرگذار بوده، ولی در کل این نمایشگاه فرصت خوبی برای اسنوا ایجاد کرد تا بتوانیم محصولاتمان را به رؤیت مشتریان، مصرف‌کنندگان و توزیع‌کنندگان برسانیم.

مدیر صادرات گروه صنعتی انتخاب در ادامه به حضور اسنوا در بازار عراق اشاره کرد و افزود: حضور اسنوا در بازار عراق تازه نیست و سابقه آن به چندین سال قبل بازمی‌گردد، با این تفاوت که حضور جدید اسنوا در بازار عراق که با افتتاح رسمی نمایشگاه محصولات و دفتر مرکزی این برند در بغداد آغاز شد، حضوری هدفمند و استراتژیک است.

وی به تشریح برنامه‌ریزی جامع صادراتی گروه پرداخت و افزود: هم‌اکنون بسترهای لازم درون‌سازمانی و برون‌سازمانی گروه صنعتی انتخاب برای حضور جدی در بازارهای مستعد ازجمله عراق در حال شکل‌گیری است و نگاه مدیریت کلان گروه به موضوع صادرات، نگاهی استراتژیک و مطلوب است.

نگاه اسنوا به بازار عراق، بلندمدت است

اسدی نگاه اسنوا به بازار عراق را نگاهی بلندمدت توصیف کرد و گفت: تعدد برندهای لوازم‌خانگی در بازار عراق نشان می‌دهد جهت‌گیری بازار قیمتی کیفی است و جهت ورود به این بازار، سیاست قیمت‌گذاری نفوذی در پیش گرفته شده است.

وی به اهمیت خدمات پس از فروش در کشورهای مقصد صادراتی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: با توجه به ضعیف بودن خدمات پس از فروش برندهای لوازم‌خانگی در بازار عراق، توجه به این مسئله می‌تواند مزیت رقابتی خوبی در این بازار ایجاد کند.

اسدی در ادامه در خصوص برنامه‌های آینده صادراتی گروه صنعتی انتخاب گفت: در حال حاضر بیشتر تمرکز صادرات بر روی بازار عراق قرارگرفته، ولی حضور جدی و مؤثر در بازار افغانستان، دیگر همسایگان ایران و همچنین کشورهای CIS(کشورهای مستقل مشترک‌المنافع) در برنامه‌های پیش روی دپارتمان صادرات قرار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار