مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ساختمان صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۶ 08 March 2024
افتتاح صندوق قرض الحسنه امداد ولایت

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مراسم بهره برداری از ساختمان صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان، مدیرکل و شورای مدیران کمیته امداد استان برگزار شد

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم گفت: صندوق امداد ولایت در مدت فعالیت خود در امر قرض الحسنه بسیار فعال بوده و در راستای ترویج فرهنگ قرض الحسنه و بانکداری اسلامی قدم‌های مثمر ثمری برداشته است.

مبشری با اشاره به پرداخت پنج هزار و ۷۷۸ مورد تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان از ابتدای سال جاری تاکنون در استان، گفت: در این زمینه ۷۹ میلیارد و ۷۷۴ میلیون تومان اعتبار در سرفصل‌های حمایتی، اشتغال، فرهنگی و مسکن مددجویی پرداخت شده است.

وی افزود: از میزان تسهیلات پرداختی به مددجویان در سال جاری، ۴۵۰۹ مورد تسهیلات در زمینه‌های حمایتی با هم افزایی با بانک‌های مهر و رسالت بوده است.

مبشری تصریح کرد: در زمینه اشتغال و خودکفایی۷۲۷ مورد تسهیلات با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان، در زمینه مسکن ۳۰۹مورد با اعتبار پنج میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان و در زمینه فرهنگی نیز ۲۳۳ مورد با اعتبار چهار میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان انجام شده است.

وی راه اندازی شبکه دیجیتال افتتاح حساب صندوق جهت رفاه حال مشتریان و مددجویان بدون مراجعه به صندوق امداد ولایت، استفاده از درگاه‌های همراه بانک، تلفن بانک، اینترنت بانک و درگاه‌های خدمات رسانی به عموم مردم به ویژه مددجویان، ایجاد و راه اندازی باجه صندوق امداد ولایت در تمامی ادارات تابعه کمیته امداد به منظور ارائه خدماتی از قبیل پرداخت تسهیلات، صدور کارت بانکی، افتتاح حساب و ارائه سایر خدمات بانکداری الکترونیکی در ادارات، تعامل با بانک‌های رسالت و مهر ایران جهت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و مشتریان را از دیگر برنامه‌های صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برشمرد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، تأکید کرد: تسهیلات پرداختی صندوق امداد ولایت تا سقف ۱۰میلیون تومان بدون کارمزد و بالاتر از این مبلغ با کارمزد سه درصد از اصل وام پرداخت می‌شود.

مبشری اظهار کرد: باتوجه به کمبود اعتبارات دولتی در کمیته امداد و سیل گسترده متقاضیان جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه، از تمامی هم استانی‌های نیکوکار دعوت می‌شود با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت و مشارکت در طرح‌های این صندوق، کمیته امداد را در ارائه خدمات هرچه بهتر به مددجویان یاری کنند.

شایسته ذکر است در این مراسم، ساختمان صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، به آدرس میدان امام حسین (ع)، گلستان ۱۵، خیابان شهید دستجردی روبروی اداره دارایی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار