نماینده منتخب مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، راز و جرگلان، مانه و سلمقان در مجلس شورای اسلامی گفت: شانی جز نوکری و خدمت به مردم نداریم.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲ 03 March 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سید محمد پاکمهر اظهار داشت: از مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای سپاسگزاری کنیم.

وی افزود: ما شانی غیر از خدمتگزاری و نوکری مردم نداریم. استان خراسان شمالی و حوزه انتخابیه با مشکلات مختلفی روبه‌رو است که باید تلاش کنیم مردم را نسبت به نظام امیدوارتر کنیم.

نماینده منتخب مردم بجنورد و ۵ شهرستان استان خراسان شمالی، گفت: پیگیر و اقدامات خوبی در ۴ سال گذشته انجام شده، ولی مشکلات معیشتی اشتغال و بخشی دیگر از مشکلات مرتبط با حوزه بهداشت و درمان باید در دوره باقی مانده و در چهار سال آینده پیگیری شود.

پاکمهر بیان کرد: نیاز است با پیگیری‌های بیشتر مسیر تکامل برخی از پروژه‌ها بیش از گذشته تسهیل شود. موضوع قرار گرفتن استان خراسان شمالی در انتهای خطوط انتقال گاز یکی از مباحثی است که در زمستان مردم را با مشکلاتی مواجه می‌کند و برای حل این مشکلات به ویژه در حوزه صنایع باید اقداماتی را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم بتوانم با پیگیری‌های بیشتر گوشه‌ای از محبت مردم در اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی را پاسداری کنم.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار