مقام معظم رهبری: انتخابات مظهر اقتدار نظام اسلامی و آبروی نظام است.
کد خبر: ۱۱۵۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹ 02 March 2024

تابناک خوزستان: کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با حضور و فعالیت حداکثری در انتخابات بر ولایت مداری و پشتیبانی از اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی صحه گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیران، مسئولین و کارکنان مناطق به همراه خانواده خود با مشارکت گسترده و پرشور خود در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲، با رقم زدن یک روز تاریخی، سهم خود در عمل به این تکلیف بزرگ سیاسی و اجتماعی را به جای آوردند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲، در سراسر کشور برگزار شد.

شایان ذکر است 9 حوزه اخذ رای در مناطق مسکونی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به صورت فعال وجود داشته و این شرکت در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی ضمن انجام تبلیغات محیطی و ایجاد شور انتخاباتی در جامعه پیرامونی و در گستره شهر اهواز، به صورت داوطلبانه پشتیبانی از انتخابات در این حوزه ها و خدمات گسترده به رای دهندگان و مجریان انتخاباتی را عهده دار گردید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار