امام جمعه هرسین:
امام جمعه هرسین گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات یازدهم اسفند قدرت چانه‌زنی ما را در مجامع بین‌المللی بالا می‌برد.
کد خبر: ۱۱۵۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱ 29 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام حسن رضایی با پیش‌بینی حضور گسترده مردم در انتخابات یازدهم اسفند ماه، گفت: با توجه به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با وجود تمام توطئه‌چینی‌های دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در این راهپیمایی، پیش‌بینی می‌شود شاهد حضور گسترده مردم در روز انتخابات هم باشیم.

رضایی با اشاره به اهمیت مشارکت گسترده در انتخابات، اظهار کرد: در بیان اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات همین بس که دشمن همه عِده و عُده خود را برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رای بکار گرفته و بگونه‌ای صف آرایی کرده که با ایجاد روحیه یاس و ناامیدی مردم را از حضور در پای صندوق های رای دلسرد کند.

امام جمعه هرسین با دعوت از عموم مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای در روز انتخابات، تاکید کرد: حضور گسترده در انتخابات نشان‌دهنده مقبولیت عمومی نظام است و قدرت چانه‌زنی ما را در مجامع بین‌المللی بالا می‌برد.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت گسترده مردم در انتخابات انگیزه منتخبین مردم برای انجام وظیفه را بالا می‌برد، گفت: وقتی نماینده‌ای با رای بالای مردم انتخاب می‌شود، چون می‌داند در صورت کم‌کاری باید به جامعه آماری بیشتری پاسخگو باشد، اهتمام بیشتری برای انجام وظایف خود خواهد داشت.

رضایی سپس برگزاری انتخابات را یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی نماد مردم‌سالاری به معنای واقعی آن است. اینکه همه مردم فارغ از هر تفکر و سلیقه ای می‌توانند آزادانه پای صندوق‌های رای حاضر شوند و مسئولین نظام از صدر تا ذیل را انتخاب کنند، موهبت بزرگی است که به برکت انقلاب اسلامی به دست آمده است.

رضایی سپس به بیان شاخصه‌های نماینده اصلح پرداخت و گفت: نماینده خوب نماینده ای است که سابقه درخشانی داشته، پاکدست بوده و در یک کلام انقلابی باشد. نماینده اصلح نماینده‌ای است که برای استفاده از ظرفیت‌های داخل کشور برای حل مشکلات مختلف از جمله مشکلات اقتصادی برنامه داشته باشد.

رضایی در ادامه در پاسخ به این سوال که حضور آگاهانه در انتخابات چه تاثیری روی اقتصاد و معیشت مردم خواهد داشت، گفت: با توجه به اینکه بهبود معیشت از مطالبات امروز مردم است، حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب چهره‌های اصلح و توانمند می‌تواند گام مهمی در جهت بهبود وضعیت اقتصادی مردم در آینده داشته باشد.

وی  گفت: همانطور که از نظر نظامی و دفاعی توانسته‌ایم به اقتدار برسیم و در دنیا حرف برای گفتن داشته باشیم، از نظر اقتصادی هم به شرط همراهی دولت و مجلس می توانیم پیشرفت کنیم.

رضایی با اشاره به اقتدار کنونی کشور در حوزه های نظامی و دفاعی، تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و تفکر امثال شهید تهرانی مقدم به اقتدار نظامی و موشکی رسیده‌ایم و موشک نقطه‌زن تولید می‌کنیم و اگر همین تفکر را در مورد مشکلات اقتصادی هم داشته باشیم، قطعا شاهد گشایش در این عرصه هم خواهیم بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار