رئیس هیئت ورز‌ش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: 2 ورزشکار کرمانشاهی در رشته دو و میدانی برای کسب سهیمه پاراالمپیک به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
کد خبر: ۱۱۵۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳ 21 October 2015
رئیس هیئت ورز‌ش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: ۲ ورزشکار کرمانشاهی در رشته دو و میدانی برای کسب سهیمه پاراالمپیک به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

عزت الله پرنیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رقابت‌های جهانی پاراالمپیک سهمیه ریو به میزبانی قطر و با شرکت کشورهای جهان طی روزهای آینده برگزار می شود که ۲ ملی پوش کرمانشاهی به نمایندگی از کشورمان به این مسابقات اعزام شده اند.

رئیس هیئت ورز‌ش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه در ادامه افزود: محمد خالوندی در رشته پرتاب نیزه دوم آبان ماه برای کسب سهمیه پاراالمپیک ریو مسابقه دارد و با توجه به آمادگی این ورزشکار کسب نتیجه مطلوب و به دست آوردن ورودی توسط وی دور از انتظار نیست.

وی علی الفت نیا را دیگر ملی پوش کرمانشاهی اعزام شده به مسابقات جهانی کسب سهمیه پارا المپیک نام برد و گفت: الفت نیا روزهای ۷، ۸ و ۹ آبان ماه در رشته‌های پرش طول و دو سرعت به مصاف حریفانش می‌رود.

پرنیان بیان کرد: شهلا بهروزی راد، قایقران معلول کرمانشاهی چندی پیش در مسابقات ورودی پاراالمپیک موفق به کسب سهمیه ورود به بازی‌های پاراالمپیک ریو شد.

وی پیرامون مسابقات جهانی قطر گفت: این مسابقات سهمیه مستقیم بازی‌های پاراالمپیک ریو را دارد و نفرات اول و دوم هر ماده مستقیم به پاراالمپیک ریو می‌روند.

گفتنی است، مسابقات جهانی کسب سهمیه بازی‌های پاراالمپیک ریو از سی‌ام مهر ماه به مدت ۱۰ روز و  میزبانی دوحه قطر برگزار می‌شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار