به گفته فرماندار کرمانشاه، بیش از ۸۷۵ هزار نفر در شهرستان کرمانشاه واجد شرایط رای دادن هستند.
کد خبر: ۱۱۵۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵ 28 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا محمدرضا آمویی اظهار کرد: در استان کرمانشاه بیش از یک میلیون و ۶۴۱ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات یازدهم اسفند هستند که ۸۷۵ هزار و ۶۰۸ نفر از این افراد مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه هستند.

وی افزود: از مجموع افراد واجد شرایط رأی دادن در شهرستان کرمانشاه، ۴۴۴ هزار و ۲۴۶ نفر آنها را مردان و ۴۳۱ هزار و ۳۶۲ نفر را بانوان تشکیل می دهند.

فرماندار شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ۶۴۵ شعبه اخذ رای در شهرستان کرمانشاه درنظر گرفته شده، گفت: ۵۴۵ شعبه اخذ رای مربوط به شهر کرمانشاه و بخش مرکزی می باشد، یک شعبه فرعی هم در کرمانشاه به اقلیت های مذهبی(کلیمیان ) اختصاص یافته است.

آمویی تعداد شعبات اخذ رای بخش های چهارگانه شهرستان کرمانشاه را نیز ۱۰۰ شعبه عنوان و تصریح کرد: در بخش فیروزآباد ۳۶ شعبه، بخش ماهیدشت ۲۶ شعبه، بخش کوزران ۲۰ شعبه و بخش بیلوار نیز ۱۸ شعبه برای انتخابات درنظر گرفته شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه همچنین با اشاره به آغاز تبلیغات ۱۲۹ نامزد در حوزه انتخابیه این شهرستان، گفت: اکیپ های نظارتی به صورت مستمر در حال بازدید و سرکشی از ستادهای تبلیغاتی این افراد بوده و چنانچه تخلفی مشاهده کنند حتما آن را به مبادی ذیربط گزارش خواهند کرد.

وی یادآور شد: در روستاها نیز دهیاران مامور شده اند تا تخلفات احتمالی تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس را گزارش کنند.

آمویی گفت: مهلت تبلیغات نامزدهای انتخاباتی ساعت هشت صبح فردا(پنجشنبه، ۱۰ اسفند) یعنی ۲۴ ساعت قبل از شروع رای گیری به پایان می‌رسد و چنانچه پس از این مدت کاندیداها به تبلیغات خود ادامه دهند تخلف مرتکب شده و حتماً به آن رسیدگی می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار