رئیس ستاد انتخابات استان ایلام؛
رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت : تعداد نهایی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره‌ مجلس شورای اسلامی در کل استان( ۲حوزه انتخابیه ایلام و دهلران) به ۵۵ نفر رسید که از این تعداد ۴۱ نفر مربوط به حوزه انتخابیه ایلام و ۱۴ نفر نیز مربوط به حوزه انتخابیه دهلران است.
کد خبر: ۱۱۵۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 27 February 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد سبحان حسنی بیان داشت : ساعت هشت صبح امروز سه شنبه، آخرین مهلت افراد برای ارائه انصراف از رقابت‌های انتخاباتی بود،

وی افزود : نامزدها و هواداران آن‌ها درخواست می شود که پس از پایان موعد مقرر تبلیغات، همچنان با ستاد انتخابات تعامل داشته و از هرگونه تبلیغ، توزیع و برگزاری جلسات تبلیغاتی در زمان ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی خودداری کنند.

حسنی ادامه داد : همه ملزومات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات در استان فراهم شده است و استان ایلام آماده برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در صبح روز جمعه ۱۱ اسفند است.

وی مطرح کرد : شعبه اخذ رای به صورت ثابت و سیار برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیش بینی شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام تاکید کرد :  با بیان اینکه در راستای فرایند برگزاری انتخابات در ۲ حوزه اجرایی و بازرسی و نظارت هماهنگی خوبی بین هیات ها وجود دارد.

وی اضافه کرد: در انتخابات دور گذشته تعداد شعب اخذ رای در استان۵۵۳ شعبه بوده است که با بررسی‌های انجام شده تعداد شعب در استان به تعداد ۸۰ شعبه در سال جاری افزایش یافته است.

حسنی تصریح کرد : شعب اخذ رأی از ساعت ۸ صبح روز جمعه تا ۱۸ عصر آماده اخذ رأی از شهروندان ایلامی است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار