کد خبر: ۱۱۵۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵ 24 February 2024

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از پرداخت بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال وام ودیعه مسکن برای کمک به اجاره بهای پنج هزار و ۶۳۳ واحد مسکونی در این استان خبر داد.

ابوالفضل مهدیار در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه ثبت نام برای دریافت وام ودیعه مسکن در سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد، بیان کرد: متقاضیان می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۴ هزار و ۶۸۰ نفر از شهروندان سیستان و بلوچستان در سامانه جامع طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی برای دریافت ودیعه مسکن ثبت نام کردند ،اظهار کرد: هشت هزار و ۳۷۸ نفر از ثبت نام کنندگان حائز شرایط برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند که تاکنون پنج هزار و ۶۳۳ نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند و بقیه نیز در حال انجام است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان سقف تسهیلات کمک و دیعه مسکن در زاهدان و سایر نقاط شهری را به ترتیب یک‌هزار و ۵۰۰ و یک‌هزار میلیون ریال و نیز در مناطق روستایی ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه و اجاره مسکن هستند باید دارای اجاره‌نامه و کد رهگیری باشند.

وی تاکید کرد: مستاجرانی که دارای کد رهگیری نیستند می‌توانند به سامانه املاک و مستغلات آدرس سامانه (amlak.mrud.ir) و (srem.ir) مراجعه کرده و کد رهگیری را به صورت رایگان دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار