کد خبر: ۱۱۵۵۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵ 23 February 2024

چمران درباره قتل یک پاکبان در هفته گذشته گفت: بنده اطلاعی از جزئیات حادثه ندارم اما در مجموع تامین لباس‌های شبرنگ، کار در شب و ایمنی کار را برای آنها دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرآنلاین، رئیس شورای شهر تهران درباره خرید تراموا برای تهران، سرنوشت تهیه اتوبوس ایرانی، قتل یک پاکبان در هفته گذشته، واژگونی یک مترو در روز گذشته و قطع درختان در پادگان ۰۶ ارتش توضیحاتی را ارائه داد.

همشهری آنلاین در خبری نوشت: مهدی چمران در ابتدای دویست و هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره واژگونی قطار در خط ۲ مترو توضیح داد: یکی از قطارهایی که با برق ساکن کار می‌کرد، در حال آزمایش بود که با موانع انتهای ریل برخورد کرد و دچار حادثه شد. البته حتی راهبر قطار نیز آسیب جدی ندیده اما هنوز گزارش کامل آن اعلام نشده است. این حوادث ارتباطی با دغدغه ما برای تامین قطار ندارد.

او در ادامه به ساخت قطار ملی اشاره کرد و افزود: تا پایان سال آینده این قطار وارد خط مترو می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره قطع درخت در پادگان ۰۶ ارتش در پاسداران گفت: درختی در این پادگان قطع نشده و فضای سبز آن حفظ می‌شود، ضمن اینکه اگر قرار بر ساخت و ساز باشد در قسمتی از آن انجام می‌شود که فضای سبز آسیبی نبیند.

توضیح درباره قتل یک پاکبان

چمران همچنین به پرسشی درباره قتل یک پاکبان در هفته گذشته گفت: بنده اطلاعی از جزئیات حادثه ندارم اما در مجموع تامین لباس‌های شبرنگ، کار در شب و ایمنی کار را برای آنها دنبال می‌کنیم.

او همچنین به خرید اتوبوس از خودروسازان داخلی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه هنوز پیشنهادات ما عملیاتی نشده و سفارشات تا جایی که خودروسازان می‌توانستند آماده شده است، اظهار کرد: تصور ما بر این بود که تا پایان سال ۲ هزار اتوبوس وارد ناوگان شوند اما انجام نشد و به سمت خرید خارجی رفتیم.

رئیس شورای شهر تهران درباره ایجاد تراموا در تهران هم تصریح کرد: تراموا به صورت چرخ لاستیکی و به نوعی به شکل اتوبوس‌های دوکابین و سه کابین اجرا خواهد شد اما در نهایت باید ارزیابی دقیق در مورد احداث تراموا صورت بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار