کد خبر: ۱۱۵۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸ 21 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 02/12/1402 تقدیم حضور می گردد.

---------------------------------


غافلگيري سارق پژو 206در محمودآباد

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگيري سارق و کشف يک دستگاه خودروي پژو206 سرقتي خبر داد.

سرهنگ "محمود حسين زاده " در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس گفت: در پي وقوع يك فقره سرقت خودروي پژو 206، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان احتمالي در دستور کار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات تخصصي پليسي،موفق به شناسايي و توقيف خودروي پژو 206 سرقتي و دستگيري سارق خودرو در اقدامي غافلگيرانه شدند.

سرهنگ حسين زاده در پايان با بيان اينکه متهم پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد، به شهروندان توصيه کرد: وسايل نقليه خود را به سيستم هاي پيشگيري از سرقت مجهز کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

---------------------------------

کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در "تنکابن" 

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن ازتوقيف يک دستگاه خودروي نيسان حامل 3 تن چوب جنگلي قاچاق و دستگيري يک قاچاقچي چوب خبر داد . 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ"بهادر ديلمي" در تشريح اين خبر، اظهار داشت: ماموران گشت پاسگاه دوهزار در پي کسب خبري مبني بر برداشت غير مجاز چوب از جنگل هاي اين شهرستان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران با کنترل مسيرهاي کوهستاني يک خودروي نيسان حامل چوب جنگلي را در يکي از محورهاي روستايي شناسايي کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن با اشاره به دستگيري يک قاچاقچي چوب در اين عمليات،خاطر نشان کرد: ماموران در بازديد از خودروي  توقيفي 3 تن چوب جنگلي را که بصورت غير مجاز از مناطق بالادست اين شهرستان برداشت شده بود،را کشف کردند.

سرهنگ ديلمي، ارزش چوب هاي مکشوفه را براساس نظر کارشناسان 150 ميليون ريال عنوان کرد و اظهار داشت: چوب هاي قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان تحويل و متهم را پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

---------------------------------

دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار 

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگيري يکي از اراذل و اوباش سابقه دار که با درگيري و چاقوکشي موجب سلب آسايش شهروندان شده بود، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "قاسم عزيزي" در اين باره گفت: ماموران در پي دريافت خبري مبني بر حضور يکي از اراذل و اوباش سابقه دار که پس از اقدام به نزاع و درگيري متواري شده بود، دستگيري وي را در دستور کار خود قرار دادند.

وي با اشاره به شناسايي مخفيگاه متهم در يکي از روستاهاي شهرستان نکا ، افزود: ماموران پس از انجام هماهنگي هاي قضايي در اقدامي غافلگيرانه و ضربتي، موفق شدند اين متهم فراري را دستگير کنند.

سرهنگ عزيزي اظهار داشت:ماموران پس از تشکيل پرونده  متهم  دستگير شده را تحويل مرجع قضايي دادند.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا در پايان گفت: پليس با اشرافيت ،پوشش اطلاعاتي کامل،رصد و پيگيري شبانه روزي و حضور به موقع خود در محل حوادث ، به هيچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و هنجار شکنان را نخواهد داد.

---------------------------------

دستگيري سارق اماکن خصوصي و دولتي در"آمل"

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از شناسايي و دستگيري سارق اماکن خصوصي با 10 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ"حسين کيان مهر" در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام خبري مبني بر سرقت اماکن خصوصي و دولتي در سطح شهرستان آمل،بررسي موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي ،يک سارق سابقه دار را  شناسايي و با هماهنگي قضائي وي را در اقدامي غافلگيرانه دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل با اشاره به اعتراف متهم به 10 فقره سرقت از اماکن خصوصي  و  دولتي ، افزود: متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ کيان مهر ضمن هشدار به صاحبان ساختمان هاي نيمه کاره و در حال ساخت از شهروندان خواست : با استفاده از نگهبان مطمئن و با تجربه ضريب امنيتي اموال خود را افزايش دهند.

---------------------------------

دستگيري سارقان و کشف خودروي مسروقه در عباس آباد

فرمانده انتظامي شهرستان "عباس آباد" از دستگيري سارقان و کشف خودروي مسروقه پرايد در عمليات ماموران اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "داود صفاري زاده" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهار داشت: حسب اعلام مرکز فرماندهي و کنترل استان مبني بر تردد يک دستگاه سواري پرايد مسروقه از سمت کلاردشت به سمت شهرستان عباس آباد،بل

افاصله اجراي طرح مهار در دستور کار پليس شهرستان "عباس آباد" قرار گرفت.

وي افزود: با اجراي طرح مهار و پوشش انتظامي محور مواصلاتي خودروي مسروقه توسط ماموران اين يگان شناسايي و توقيف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان عباس آباد تصريح کرد:: سارقان خودرو در عمليات تعقيب و گريز پليسي دستگير و تحويل مرجع قضائي شد.

سرهنگ صفاري زاده در پايان خاطر نشان کرد: سواري پرايد از حوزه استحفاظي استان تهران به سرقت رفته بود.

---------------------------------

کشف 4 کيلوگرم موادمخدر از دو سوداگر مرگ در نور 

فرمانده انتظامي شهرستان نور از دستگيري عاملان تهيه و توزيع موادمخدر با 4 کيلو و 100 گرم موادمخدر در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري خبري پليس، سرهنگ کارآگاه "احمد اميني" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر قاچاق مواد مخدر توسط افرادي که از استان هاي مرکزي براي فروش وارد شهرستان نور مي کردند، موضوع در دستور کار پليس مبارزه با موادمخدر اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: در اجراي اين ماموريت، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي متهمان را شناسايي کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نور، تصريح کرد: ماموران پس از هماهنگي قضائي در عملياتي غافلگيرانه متهمان را دستگير و 4 کيلو و 100گرم  مواد مخدر ترياک کشف کردند.

سرهنگ اميني با بيان اينکه متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند، از شهروندان خواست: با اطلاع رساني به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحيح به مرکز فوريت هاي پليسي110، پليس را در ارائه خدمات انتظامي به شهروندان ياري کنند.

---------------------------------

کلاهبرداري ميلياردي با جعل اسناد بانکي در چالوس

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از دستگيري فردي که با استفاده از جعل اسناد بانکي اقدام به برداشت 68 ميليارد ريال کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري  پليس، سرهنگ "محسن سليماني" در تشريح اين خبر بيان داشت: در  پي مراجعه نماينده يکي از بانکهاي چالوس به پليس فتا مبني بر اينکه فردي با اسناد و مدارک يک شرکت با نام مشخص اقدام به برداشت 68 ميليارد ريال از حساب وی کرد، موضوع بطور ويژه در دستور کار پليس فتا شهرستان  قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس، تصريح کرد: ماموران  پليس فتا شهرستان چالوس با انجام تحقيقات فني و بررسي هاي همه جانبه، متهم را که به يکي از شهرستان هاي همجوار متواري شده بود، شناسايي کردند .

وي در ادامه افزود: ماموران با هماهنگي قضائي موفق شدند، متهم را در يک عمليات غافلگيرانه دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي کردند.

سرهنگ سليماني با اشاره به اينکه مبلغ مورد نظر به شرکت مذکور توسط کلاهبردار بازگردانده شد، اظهار داشت: و به مسئولان و مديران شرکت ها و موسسات هشدار داد مراقب مراودات بانکي وجابجايي وجه نقد باشند تا موجب سوء استفاده  کلاهبرداران  قرار نگيرند.

---------------------------------

کشف 3 کيلو و500 گرم موادمخدر از منزل يک سوداگر مرگ در بابل

فرمانده انتظامي شهرستان بابل از دستگيري عامل تهيه و توزيع موادمخدر با 3 کيلو و500 گرم موادمخدر در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري خبري پليس، سرهنگ "علي داداش تبار" با اعلام اين خبر افزود: در پي کسب خبري مبني بر خريد و فروش مواد مخدر توسط فردي در سطح شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پليس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وي تصريح کرد: در اجراي اين ماموريت، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي متهم را شناسايي کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل، افزود: ماموران پس از هماهنگي قضائي در عملياتي غافلگيرانه متهم را دستگير و در بازرسي از منزل وي 3 کيلو و500گرم  مواد مخدر  کشف کردند.

سرهنگ داداش تبار با بيان اينکه متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي تحويل شد، از شهروندان خواست: با اطلاع رساني به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحيح به مرکز فوريت هاي پليسي 110، پليس را در ارائه خدمات انتظامي به شهروندان ياري کنند . 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار