کد خبر: ۱۱۵۵۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶ 20 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 01/12/1402 تقدیم حضور می گردد.

---------------------------------


محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران 

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 2 اسفند ماه  تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه 7 اسفند ماه 1402 در محورهای مواصلاتی استان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یدالله جهان تاب" در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 2 اسفند ماه تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه 7 اسفند ماه 1402 در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه 7 اسفند ماه 1402  در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس ، اظهار داشت: با توجه به اعمال محدودیت قطعی تردد در روز پنج شنبه 3 اسفندماه 1402 این محور از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح  از مرزن آباد به سمت تهران مسدود خواهد شد، از ساعت 10 صبح از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) به صورت یکطرفه شده و از ساعت 23 محدودیت یک طرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دوطرفه می شود .

وی با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی در روز یک شنبه 6 اسفندماه در این محور افزود: به همین منظور این محور از ساعت 11 صبح از ابتدای آزاد راه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام خواهد شد، از ساعت 12 ظهر از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می شود ، از ساعت 2 بعد از ظهر از مرزن آباد به سمت تهران (مسیر شمال به جنوب) یک طرفه شده و  از ساعت 24 طرح اتمام یافته و مسیر از  پل زنگوله تا مرزن آباد دو طرفه خواهد شد ضمن این که در طی این مدت، تردد از مسیر قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس را دارند از ساعت 9 صبح از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع می باشد.

سرهنگ جهان تاب همچنین اظهار داشت: در صورت پرحجم بودن تردد و اعلام ماموران در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر روز چهارشنبه 2 اسفندماه از مرزن آباد به سمت تهران ممنوع بوده و از ساعت 5 بعد از ظهر تا ساعت 24 از پل زنگوله ( انتهای دهانه شمالی تونل البرز) به مقصد چالوس یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان مازندران در تشریح محدودیت های تردد برای انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 24 روزهای جمعه، شنبه و دوشنبه 4 ، 5 و 7 اسفندماه در این محور ادامه داد: به همین منظور ممنوعیت تردد در این محور از ساعت 2 بعد از ظهر از ابتدای تهران شمال به مقصد چالوس انجام می شود، از ساعت 3 بعد از ظهر از ابتدای پل زنگوله ( انتهای دهانه شمالی تونل البرز) به سمت چالوس انسداد کامل اعمال شده، از ساعت 5 بعد از ظهر از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه می شود و از ساعت 24 همان روزها طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دوطرفه خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد: در طی این مدت، تردد از مسیر قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس را دارند از ساعت 12 ظهر از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع می باشد.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 24 روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 2 و 3 اسفندماه و همچنین از ساعت 6 صبح  تا ساعت 24 روزهای جمعه، شنبه و یک شنبه  4 ، 5 و 6  اسفندماه از این محور ممنوع است .

رئیس پلیس راه استان افزود: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و یک شنبه 2، 3، 4 و 6 اسفندماه  به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد .

وی در خاتمه  از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن مدیریت سفر خود، با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .

----------------------

-----------

کشف 45000 نخ سیگار قاچاق در "فریدونکنار"

فرمانده انتظامي فریدونکنار از توقيف سواري سمند حامل 45000 هزار نخ سیگار خارجي قاچاق خبر داد..

سرهنگ "حسن هاشم پور" در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، بيان کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالای فریدونکنار حین گشت زنی سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

وي ادامه داد: ماموران در بازرسي دقیق از سواري سمند 45000هزار نخ  انواع سیگارهای خارجي قاچاق را كشف کردند.

فرمانده انتظامي فریدونکنار با بيان اينکه کارشناسان ارزش اين محموله را 700 ميليون ريال برآورد کردند، گفت: دراین راستا یک نفر دستگیر که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی گردید.

---------------------------------

کشف 20 فقره سرقت کابل برق در ساری 

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری 2 سارق کابل  برق با اعتراف به20  فقره سرقت خبر داد. 

سرهنگ "عبدالله حسن زاده " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبرگزاری پلیس گفت:پس از وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان ساری، بررسی دقیق موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری 13 ساری با انجام اقدامات تخصصی و بکارگیری نکات ریز پلیسی هر دو متهم را در حین سرقت شناسایی و با اقدام به موقع دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری تصریح کرد: در بازجویی های انجام شده ،سارقان دستگیر شده به 20 فقره سرقت در سطح شهرستان ساری اعتراف کردند.

سرهنگ حسن زاده همچنین از کشف 200 مترکابل برق و تحویل آن به اداره برق خبرداد و گفت: با تکمیل پرونده متهمان با دستور قضائی روانه زندان شدند.

---------------------------------

دستگيري سارقان اماکن خصوصي با 6  فقره سرقت در شهرستان "سیمرغ"

فرمانده انتظامي شهرستان سیمرغ  از دستگيري 2 سارق اماکن خصوصی و کشف 6   فقره اموال مسروقه خبرداد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "حسین اسدی" در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصي ، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان سیمرغ قرار گرفت.

وي از شناسایی مخفیگاه 2سارق حرفه ای خبر داد و افزود : ماموران انتظامي پس از هماهنگي  با مرجع قضايي متهمان را دستگير  کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ با اشاره به اعتراف سارقان دستگیر شده به 6فقره سرقت از اماکن خصوصی در بازجویی های دقیق پلیسی ،تصریح کرد:متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شدند.

سرهنگ اسدی در پايان به شهروندان توصيه کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک به سرقت موضوع را بدون فوت وقت به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

---------------------------------

 کشف بیش از 3 تن و 500کیلو چوب جنگلی قاچاق 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از كشف بیش از 3 تن چوب جنگلی قاچاق پس از توقیف سه دستگاه خودرو خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پليس، سرهنگ "علی داداش تبار" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستاي مبارزه باقاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بابل با اشراف اطلاعاتی در سطح شهرستان موفق به شناسایی 3 دستگاه  خودرو ی حامل چوب های جنگلی شدند.

وی افزود: ماموران با همکاری عوامل اداره منابع طبیعی و هماهنگی با مراجع قضائی هر سه خودروی حامل چوبهای قاچاق را شناسایی و در بازرسی از آنها مورد نظر 3 هزار و 500 کیلو گرم چوب جنگلی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری 3 قاچاقچی چوب دراین ماموریت خبر داد و تصریح کرد: در این رابطه پرونده ای تشکیل و چوبهای قاچاق به سازمان حفاظت از منابع طبیعی شهرستان تحویل گردید.

سرهنگ داداش تبار در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، تاراج منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد ، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب راسريعا به پليس 110 اطلاع دهند .

---------------------------------

زندان مقصد نهایی سارق موبایل

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگيري و زندانی شدند سارق  تلفن های همراه و کشف 10دستگاه موبایل سرقتی خبر داد. 

سرهنگ" قاسم عزیزی" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پليس ، بیان داشت: در پي اعلام یک شهروند مبنی بر سرقت موبایل از وی در یکی از پارک های شهرستان، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: ماموران  دایره تجسس کلانتری 11نکادر این راستا اقدامات علمی و تخصصی خود را انجام داده و در نهایت رد پای یک سارق را در این سرقت شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق پس از هماهنگی با مرجع قضایی خبر داد و تصریح کرد، اظهار داشت: متهم در بازجویی های فنی پلیس به سرقت 10دستگاه تلفن همراه و20عدد فلش مموری اعتراف  کرد.

سرهنگ عزیزی

با بيان اين که از مخفیگاه متهم 20عدد فلش مموری و گوشی تلفن همراه سرقتی، 400میلیون ریال وجه نقد،60گرم مواد مخدر ازنوع شیشه و هروئین کشف گردید ،اذعان داشت : ماموران برای متهم دستگیر شده پرونده قضایی تشکيل و وی را تحویل مرجع قضائی دادند.

---------------------------------

کشف 3 تن چوب قاچاق در محمودآباد

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از توقيف خودروي نيسان حامل 3 تن چوب جنگلي قاچاق در آن شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس،سرهنگ محمد حسین زاده در این باره گفت : در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده هاي جنگلي، ماموران انتظامی شهرستان باهمکاري اداره منابع طبيعي دریکی از مسيرهای حوزه استحفاظي به يک خودروي نيسان  حامل چوب مشکوک شدند.

وي، افزود: ماموران خودروي مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن 3  تن چوب که توسط راننده خودرو به صورت غير مجاز از جنگل هاي شهرستان برداشت شده بود ، را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد تصریح کرد : راننده خودرو پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان تحويل داده شد.

سرهنگ حسین زاده در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلي تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

---------------------------------

دستگيري سارق29 راس گوسفند دربهشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگيري سارق احشام  و کشف 29 راس گوسفند سرقتی خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ " علی اکبر قلی پور" درباره جزئیات این خبر، گفت: در پي وقوع سرقت احشام در خلیل شهر بهشهر ، بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود : در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزي و بکار گيري گشت هاي نامحسوس موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهرتصریح کرد: متهم در عملياتي غافلگيرانه در مخفیگاهش دستگیر و در بازجويي هاي به عمل آمده به سرقت 29 راس گوسفند از یک دامداری اعتراف کرد.

سرهنگ قلی پوردر پایان با بیان اینکه گوسفندان کشف شده به مالباخته تحویل گردیدند، خاطرنشان کرد: ماموران متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

---------------------------------

کشف 17 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي جویبار 

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از دستگیری24 سارق و کشف 17 فقره سرقت در پی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ "عبداله اکبری" درباره جزئیات این خبر، گفت: به منظور پاسخگويي به مطالبات مردمي و برقراري نظم و امنيت عمومی، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان اجرا شد.

وی با اشاره به دستگیری سارقان سابقه دار و افراد معلوم الحال در اجرای این طرح،تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری در بازجویی ماموران در مجموع به 17فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ اکبری  اظهار داشت: 2 معتاد و  2 خرده فروش در این ماموریت پلیسی دستگیر و  23300 پاکت سیگار ، 4 قبضه سلاح شکاری،یک لیتر مشروبات الکلی و انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان جویبار در پايان با اشاره به توقیف 54دستگاه خودرو ، 6 دستگاه موتور سیکلت متخلف و پلمپ 10 واحد صنفی به علت تخلف از همکاري مردم با پلیس تشکر کرد و گفت: شهروندان مي توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک در زمينه های توزيع انواع موادمخدر، سرقت، کالاي قاچاق و سایر جرائم ،مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند. 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار