کد خبر: ۱۱۵۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱ 19 February 2024

به گزارش تابناک مازندران، بابک مؤمنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران به همراه معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر و دستیار ویژه رئیس سازمان با فرماندار شهرستان بابلسر دیدار کرد.

مؤمنی در این دیدار از فرماندار بابلسر خواست پیگیری لازم برای ساختمان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان صورت گیرد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه حمایت از تولیدکننده مورد توجه جهاد کشاورزی است، افزود: دامداری گودوشا یک سرمایه ملی در شهرستان بابلسر است و اگر مدیریت این‌ مجموعه قوی تر از گذشته در این بخش فعالیت کند می‌توان شاهد افزایش ظرفیت‌های بیشتری در این زمینه بود و مهمتر از همه اینکه باید به دنبال توسعه این واحد دامداری باشیم.

وی ادامه داد: باید ظرفیت لازم را برای پرورش گاو شیری در شهرستان بابلسر ایجاد کنیم.

مؤمنی درباره بازدید از کارخانه روغن‌گیری از سبوس در این شهرستان، گفت: این مجموعه می‌تواند ظرفیت خوبی برای تولید روغن بوجود آورد.

وی ادامه داد: تولید شیر و روغن که دو پروژه مهم در این شهرستان است می‌تواند در حفظ امنیت غذایی نقش مهمی ایفا کند‌.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: به دنبال این هستیم نیاز کودی استان بطور کامل تأمین شود و این امر روزانه رصد می‌شود و خوشبختانه در حال رفع شدن است و مشکل کود اوره در این شهرستان نخواهیم داشت.

این نشست در راستای بررسی پروژه‌های بخش کشاورزی، تنظیم بازار، امور اراضی، دامپروری و سایر زیربخش های کشاورزی شهرستان بابلسر صورت گرفت.

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲/ بابلسر

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار