پرداخت وام قرض‌الحسنه تا سقف 300 میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و 750 میلیون تومان برای مشتریان حقوقی، در شعب بانک دی آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۵۵۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ 20 February 2024

  به گزارش روابط عمومی بانک دی، در طرح باران، تمامی مشتریان حقیقی و‏‏‏ حقوقی می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز، از امتیاز دریافت وام قرض‌الحسنه باران بهره مند شوند.

مدت سپرده گذاری برای دریافت وام در این طرح، به درخواست مشتری، حداقل 1 ماه و حداکثر 12 ماه است و مدت بازپرداخت اقساط بین 6 تا 60 ماه متناسب با نیاز مشتری، متغیر است.

حداقل مبلغ میانگین برای محاسبه امتیاز دریافت این وام، 10 میلیون تومان در نظر گرفته شده است و کارمزد وام نیز 4 درصد محاسبه می‌شود.

مشتریان حقیقی نیز می توانند امتیاز دریافت وام خود را به بستگان درجه یک شامل پدر، مادر، فرزندان، خواهر، برادر و همسر منتقل کنند.

امکان اتصال حساب‌های این طرح به دستگاه‌های POS و IPG کسب و کارها وجود داشته و شرکت ها و سازمان‌ها می‌توانند با ارائه معرفی نامه به پرسنل خود، آنها را از مزایای این طرح برخوردار کنند.

مشتریان عزیز می‌توانند برای محاسبه وام مورد نظر خود با استفاده از ماشین حساب طرح باران ، از طریق این لینک، مبلغ تسهیلات درخواستی خود را بر اساس مدت زمان بازپرداخت و مدت زمان سپرده‌گذاری محاسبه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار