معاون حفاظت و امور اراضی استان زنجان گفت: با آسیب‌شناسی می‌توانیم زمان پاسخگویی را کاهش دهیم.
کد خبر: ۱۱۵۴۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳ 14 February 2024

به گزارش تابناک زنجان، مسعود رسولی امروز (چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه) در جلسه پنجره واحد مدیریت زمین که در راستا بررسی مشکلات مربوط به اقدامات حفاظتی و روند حقوقی پرونده‌های تخلف تشکیل شد، اظهار کرد: این جلسه تخصصی جهت بررسی مشکلات حقوقی زیر سامانه پایش اراضی، با دستگاه‌های فعال و بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در بخش حقوقی زیرسامانه پایش اراضی پنجره واحد مدیریت زمین تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: مشکلات حقوقی زیرسامانه مذکور مانند عدم شناسایی برخی متخلفان، طولانی شدن روند ثبت و بررسی پرونده‌ها در دادگاه برخی شهرستان‌ها و.. بررسی شد.

رسولی اظهار کرد: در خصوص وضعیت در مجموع ۳۸۱ تعداد ارجاعات، ۳۷۳ مورد بازدید شده و ۲۳۱ مورد تخلف بوده و ۹۹ مورد پرونده حقوقی در سامانه بارگزاری شده است.

وی با تاکید بر اینکه با آسیب‌شناسی می‌توانیم زمان پاسخگویی را کاهش دهیم، اضافه کرد: در صورت نیاز می‌توانیم از توان نیرو‌های پیشگیری از جرم استفاده کنیم؛ با آسیب‌شناسی و شناسایی مشکلات می‌توانیم وظایف را مطلوب‌تر انجام دهیم.

معاون حفاظت و امور اراضی استان زنجان با بیان اینکه دستگاه‌ها میانگین زمانی عملکرد گشت و حقوقی را به تفکیک شهرستانی به دستگاه‌ها ارسال کنند تا نسبت به کاهش آن اقدام کنند، تشریح کرد: دستگاه‌ها در صورت عدم اطلاع از کد ملی متخلف، از طریق مکاتبه با دادستانی و ثبت احوال نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

رسولی خاطرنشان کرد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به‌صورت پیوسته توسط دستگاه‌های نظارتی بررسی می‌شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار