کد خبر: ۱۱۵۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳ 14 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 24/11/1402 تقدیم حضور می گردد.

---------------------------------

پيام تبريک فرمانده انتظامي مازندران بمناسبت روز پاسدار

سردار"حسن مفخمي شهرستاني" با اشاره به پرخير و برکت بودن ايام شعبانيه،اعياد روز پاسدار و روز جانباز را به حضور همه پاسداران و همکاران تبريک گفت.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبرگزاري پليس، متن پيام به شرح ذيل:

پيامبر اکرم (ص) :ان الحسين باب من ابواب الجنه(حقاق الحق. 9/202)" بي گمان حسين (ع) دري از درهاي بهشت است".

ماه شعبان ماه خدا و ماه اسلام است،ماهي پرخير و برکت که در آن مملو از خبرهاي شيرين و برکات الهي براي مسلمين ،بويژه شيعيان به عنوان پيروان شجره اي از پاک ترين مردان خدا،حضرت محمد مصطفي و آل اوست. شجره اي که در آن هرچه هست پاکي،معصوميت ،نجابت و نداي آزادي و آزادمردي است.

اينجانب به نوبه خود روز پاسدار فرا رسيدن ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسين (ع) بزرگ مرد تاريخ اسلام و منادي آزادي و آزادگي درجهان و همچنين روز جانباز که بمناسبت ولادت پرچمدارصحراي کربلا حضرت ابولفضل العباس(ع) نامگذاري شده است، را به همه پاسداران ولايتمدار،انقلابي و از جان گذشته اين مرزو بوم،بويژه همکاران عزيز ، پرتلاش و  بزرگوارم در مجموعه فرماندهي انتظامي استان مازندران تبريک و شاد باش مي گويم،و خداوند را شاکرم که افتخار خدمت در لباس مقدس سربازي زير پرچم مقدس جمهوري اسلامي به رهبري مقام معظم رهبري که همان ادامه راه سيدالشهدا(ع) است، نصيبمان شد.

در پايان سلامتي و بهروزي را براي همه هموطنان ، و عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در پرتو آرمان هاي بلند امام راحل و منويات مقام معظم رهبري تا ظهور حضرت مهدي منجي عالم بشريت از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

---------------------------------

دستگيري اعضاء باند شرکت هرمي در چالوس

سرهنگ محسن سليماني فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از انهدام يک باند شرکتهاي هرمي در چالوس و دستگيري 11 نفر از اعضاء آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پلس، سرهنگ "محسن سليماني" در تشريح اين موضوع گفت: با مراجعه احدي از شهروندان از استان خراسان رضوي  به پليس فتا شهرستان مبني بر اينکه در سايت ديوار با آگهي استخدام با حقوق و بيمه مناسب روبرو شدم و پس از تماس با فرد آگهي دهنده که به آدرس شهرستان چالوس بوده راهي اين شهرستان شدم.

وي ادامه داد: پس از ديدار و صحبت با فرد مورد نظر مرا به منزلي واقع در يکي از مناطق ويلايي برد و پس از اينکه متوجه شدم موضوع کلاهبرداري است با ترفندي توانستم از آنجا خارج شوم .

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس تصريح کرد: ماموران پس از تحقيقات بعمل آمده و هماهنگي قضايي موفق به شناسايي منزل شدند و پس از ورود 11 نفر مرد در منزل مشغول به فعاليت در زمينه کلاهبرداري به شيوه وشگرد شرکتهاي هرمي بودند را دستگير کردند.

وي افزود: از اين افراد تعدادي گوشي موبايل و جزوات آموزشي جهت عضوگيري شرکتهاي هرمي کشف شد و متهمان جهت سير مراحل قانوني به دادسرا اعزام شدند.

---------------------------------

سارق نوجوان با 10 فقره سرقت در قائمشهر دستگير شد

سرهنگ مهدي خادمي فرمانده انتظامي شهرستان" قائم شهر" از شناسايي و دستگيري سارق منازل و کشف 10 فقره سرقت منزل و طلاجات در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مهدي خادمي" در تشريح اين خبر گفت: درپي وقوع چندين فقره سرقت از منازل شهروندان، موضوع در دستور کار پليس آگاهي قرارگرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر، تصريح کرد: کارآگاهان پليس آگاهي با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي موفق به شناسايي  سارقي نوجوان که والدين وي نيز در زندان به سرمي برند شدند.

وي افزود: در اقدامي غافلگيرانه متهم در مخفيگاهش دستگير و در بازجويي هاي به عمل آمده به 10 فقره سرقت منازل و طلاجات در اين شهرستان اعتراف کرد. 

سرهنگ خادمي  با بيان اينکه سارق پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضايي شد ، از شهروندان خواست : از قراردادن اشيائ گرانقيمت همانند طلاجات در منزل جدا خودداري کنند.

---------------------------------

دستگيري سارق اماکن خصوصي در عباس آباد 

سرهنگ داود صفاري زاده فرمانده انتظامي شهرستان عباس آباد ازدستگيري 7 سارق اماکن خصوصي با 6 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "داود صفاري زاده" در تشريح اين خبر، گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصي در شهرستان عباس آباد، موضوع در دستور کار پليس آگاهي و کلانتري هاي سطح حوزه استحفاظي قرارگرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان عباس آباد، خاطرنشان کرد: ماموران پليس آگاهي پس از بررسي هاي انجام شده و اقدامات اطلاعاتي موفق به شناسايي 7سارق حرفه اي و اموال مسروقه در اين شهرستان شدند.

وي، تصريح کرد: پس از هماهنگي هاي قضائي، ماموران در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه اين سارقان حرفه اي را دستگير کردند .

سرهنگ صفاري زاده اظهار داشت: متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي به عمل آمده تاکنون به 6 فقره سرقت از اماکن خصوصي در اين شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند .

---------------------------------

دستگيري سارق خودرو و کشف خودروي سرقتي در"آمل" 

سرهنگ حسين کيان مهر سرپرست انتظامي شهرستان آمل از دستگيري سارق خودرو و کشف خودروي سرقتي در اين شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسين کيان مهر" در تشريح اين خبر گفت: در پي سرقت يک خودروي سواري پژو ، بلافاصله ماموران پليس آگاهي اين شهرستان، موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وي افزود: با تقويت گشت هاي انتظامي، ماموران پليس آگاهي خودروي مسروقه را در حين تردد در اين شهرستان مشاهده و در اقدامي عملياتي خودروي مسروقه را متوقف و سارق را دستگير کردند.

سرهنگ کيان مهر ، تصريح كرد: متهم ضمن اعتراف به سرقت خودروي مورد نظر، پس از تشکيل پرونده براي انجام مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

سرپرست  انتظامي شهرستان آمل در پايان از شهروندان خواست: ضمن تجهيز خودروي خود به وسايل و تجهيزات ايمني و ضد سرقت در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوريت هاي پليس 110 اطلاع دهند.

---------------------------------

دستگيري سارقان انبار منازل و ساختمان هاي نيمه کاره در بهشهر 

سرهنگ  علي اکبر قلي پور فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري 9 سارق انبار منازل و ساختمان هاي نيمه کاره با 12 فقره سرقت در طرح امنيت محله محور ، آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ " علي اکبر قلي پور " با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از انبار منازل و ساختمانهاي نيمه کاره در شهرستان بهشهر ، اجراي طرح امنيت محله محوردر دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي با بررسي شيوه و شگرد سرقت‌هاي انجام شده با هماهنگي مرجع قضايي ، متهمان را در مخفيگاهش شناسايي و دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر، تصريح کرد: متهمان در تحقيقات پليس به 12فقره سرقت از انبار منازل و ساختمانهاي نيمه کاره در شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ قلي پور با بيان اينکه متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شدنداز شهروندان خواست در جهت پيشگيري از سرقت، با گماردن نگهبان ونصب دوربين مدار بسته در ساختمانهاي در حال ساخت واماکن خصوصي که در آن سکونت ندارند مانع از وقوع سرقت شده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند. 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار