علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تشریح شاخصه‌های لازم برای نمایندگی مجلس از جمله ساده‌زیست و قاطع بودن در تصمیم‌گیری ادامه داد: تکلیف ما در این مقطع جهاد تبیین از نوع نرم‌افزاری است تا بتوان نسبت به حل مشکلات اقدام کرد.
کد خبر: ۱۱۵۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱ 11 February 2024

به گزارش تابناک زنجان، علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم راهپیمایی مردم زنجان، جمهوری اسلامی را الگوی جدیدی از حکمرانی در جهان دانست و اظهار کرد: این نظام بعد از شکل‌گیری همواره به دنبال دفاع از مظلوم، خود و خداباوری بوده که در نقطه مقابل سیاست امریکا قرار دارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تشریح اقدامات امریکا در کشور‌های منطقه از جمله افغانستان، عراق و یمن که ویرانی به دنبال داشته است، افزود: این اقدامات امروز در غزه ادامه دارد و در واقع امریکا همدست رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم فلسطین است چرا که مانع تلاش برای توقف جنگ در این منطقه از دنیا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه موشک و انرژی صلح‌آمیز هسته در ایران برای امور دفاعی و پیشرفت و عدالت کاربرد دارد، تصریح کرد: در حالیکه همین امکانات در جبهه استکبار برای اهداف سلطه‌گرانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نیکزاد با اذعان به مشکلات موجود در حوزه معیشت، اشتغال و در مجموع اقتصاد کشور تاکید کرد: باید برای حل این مشکلات همراهی و اقدام شود که این مهم نیازمند تشکیل مجلس انقلابی است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت را اصول اعلامی مقام معظم رهبری برای انتخابات پیش‌رو عنوان و تصریح کرد: همه باید از حق تعیین سرنوشت و انتخاب خود در ۱۱ اسفند استفاده کنند تا بتوان نسبت به حل مشکلات موجود در حوزه اقتصاد برنامه‌ریزی و اقدام کرد.

وی با تشریح شاخصه‌های لازم برای نمایندگی مجلس از جمله ساده‌زیست و قاطع بودن در تصمیم‌گیری ادامه داد: تکلیف ما در این مقطع جهاد تبیین از نوع نرم‌افزاری است تا بتوان نسبت به حل مشکلات اقدام کرد.

نیکزاد تاکید کرد: با تلاش و مجاهدت می‌توان به تشکیل مجلس انقلابی بر اساس گفتمان امامین انقلاب اقدام کرد تا تمدن اسلامی بر اساس سبک و سیاق زندگی اسلامی محقق شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار