۵۰ فقره سند مالکیت کشاورزی در شهرستان مهران به مناسبت عید بزرگ مبعث به مردم اهدا شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹ 11 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ تعداد ۵۰ فقره سند مالکیت حدنگاری اراضی کشاورزی در شهرستان مهران به کشاورزان اهدا شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ایلام ضمن تبریک عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) مبعث را سرآغاز یک راه الهی برای تکامل دین، تجلی رحمت الهی، ظهور ارزش‌های پاک و ناب انسانی دانست و از خداوند متعال عزت و سربلندی همگان را خواستار شد.

علی مرادپور سپس با بیان مشکلات نسق زارعین بیان نمود در سال ۴۲ تا تاکنون یک برگه به عنوان نسق در دست مردم است و حدود و ثغور آن مشخص نیست و مالکین نیز قادر به استفاده از مزایای آن نیست ولی با استفاده از سند تک برگ تمامی این موانع از جمله جلوگیری از رفع تداخل و معارض، تثبیت نقشه، تثبیت حدودات و استفاده از نقشه حدنگاری مرتفع می‌شود.

این مقام قضائی سند مالکیت را عامل هویت بخشی به املاک دانست و گفت: تکمیل حدنگاری طرحی فرا دستگاهی بوده و مستلزم همکاری تمامی دستگاه‌ها است.

مرادپور همچنین یکی از بزرگترین دعاوی دادگستری را مشکلات مربوط به سند مالکیت دانست و افزود با تلاش تمامی همکاران در واحدهای ثبتی و صدور سند مالکیت در تلاشیم که این مهم را برطرف نمائیم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ایلام ضمن اشاره به مزایای سند تک برگی و با توجه با اهمیت حدنگاری اراضی کشاورزی، از مردم خواست در طرح صدور اسناد مالکیت شرکت کرده و از مزایای سند تک برگی بهره‌مند شوند.

در پایان تعدادی سند حدنگاری اراضی کشاورزی به صورت نمادین به اهالی و بزرگان شهرستان مهران اهدا شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار