در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر صورت گرفت؛
امروز پنجشنبه با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام،مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام، دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات استان ایلام و رئیس کانون بازنشستگان استان دستگاه پیشرفته سی آرم در بیمارستان شهدای زاگرس شهر ایلام با اعتباری بالغ بر50 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۵۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ 08 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام در حاشیه این افتتاح اظهار کرد: به همت مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام و پیگیری‌های مسوولان و کارشناسان بیمارستان شهدای زاگرس ایلام و با هدف تجهیز اتاق عمل ،دستگاه سی آرم در این بیمارستان نصب و راه اندازی گردید .

وی افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی استان تا پیش از راه‌اندازی این دستگاه برای جراحی، مجبور به مراجعه به بیمارستان های خصوصی و دولتی بودند که بار مالی برای آنها در پی داشت اما خوشبختانه امروز تمام جراحی که نیازمند این دستگاه بوده به صورت رایگان در بیمارستان زاگرس تامین اجتماعی انجام می شود. 

دکتر هادی صبور بیان داشت : این دستگاه به‌منظور انجام رادیوگرافی و تصویربرداری در لحظه و در حین اعمال جراحی در اتاق عمل این این بیمارستان نصب و راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در عمل های جراحی ارتوپدی و جراحی مغز و اعصاب و سایر وجود دستگاه سی آرم بسیار ضروری است، یادآور شد: نصب و راه‌اندازی این دستگاه، ضمن ارتقاء کیفیت خدمات به بیماران به‌ویژه بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی، دقت و سرعت نیز، در عمل های جراحی ارتقاء یافته است .

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام با اشاره به اینکه دستگاه "سی آرم" نوعی از دستگاه‌های مولد اشعه ایکس است، افزود: این دستگاه در اتاق عمل و مستقیما بر بالین بیمار و در حین جراحی قرار می گیرد و در همان حال از موضع جراحی، تصاویر رادیوگرافی تهیه می‌کند.

وی در پایان گفت: این دستگاه در بهبود دقت و کیفیت عمل جراحی تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد و احتمال خطاهای پزشکی را در حدقابل توجهی کاهش می‌دهد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار