مدیرکل سازمان اموال تملیکی استان یزد با اشاره به بلاتکلیفی خودروهای باحجم بالای ۲۵۰۰ سی‌سی  در سال‌های گذشته گفت: خودروهای پورشه توقیفی  موجود در انبارهای استان پس از طی مراحل قانونی تعیین تکلیف شد و در قالب مزایده به فروش رسید.
کد خبر: ۱۱۵۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸ 08 February 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، علی محمد زمانی به مناسبت دهه فجر در نشست خبری در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان مهمترین دغدغه تعیین تکلیف برخی اقلام را موانع قانونی خواند و افزود: تعداد ۱۱ دستگاه خودرو پورشه به ارزش  تقریبی 180 میلیارد تومان به فروش رسید.
وی به رشد قابل توجه تعیین تکلیف کالاها در استان اعم از فروش، انهدام و اعاده و استراد کالاها اشاره و عنوان کرد: میزان تعیین تکلیف کالاها در سال ۱۴۰۰ بمبلغ ۶۴۳ میلیارد ریال ، سال ۱۴۰۱ بمبلغ ۱۲۳۱ میلیارد ریال و ده ماهه سال جاری  نیز ۴۵۸۷ میلیارد ریال بوده است.
وی از ساماندهی انبارها و تعیین تکلیف کالاها در انبارهای اموال تملیکی استان خبر داد و گفت: علاوه بر تجهیز انبارهای موجود به قفسه‌های صنعتی با تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال،‌ با همکاری دادستانی، تقریباً تمام کالاهای رسوبی در انبارهای اموال تملیکی استان  تعیین تکلیف شد.  
وی با اشاره به بلاتکلیفی طرح ساخت انبار اموال تملیکی در زمینی به وسعت ۱۰ هزار مترمربع از سال ۱۳۹۳، گفت: خوشبختانه امسال با پیگیری‎های صورت گرفته ضمن افزایش وسعت زمین مذکور به ۲۰ هزار مترمربع، ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این انبار تخصیص یافته و امیدواریم طی شش ماه آینده آماده بهره برداری شود.
مدیر کل اموال تملیکی استان یزد از تعیین تکلیف ۳۴۰۰ ماینر مستعمل موجود در انبارهای اموال تملیکی استان براساس تدابیر اتخاذ شده در آینده نزدیک خبر داد و در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: با راه اندازی شیوه جدید عرضه کالا تحت عنوان حراج خورده فروشی، خانواده ها براحتی می توانند اقلام مورد نیازشان(من جمله لوازم خانگی) را به آسانی و با قیمت مناسب خریداری نمایند و همچنین در این نوع عرضه محدودیت حضور کارمندان دولت  نیز برداشته شد.
خانواده ها جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مزایده و حراج به سایت سازمان اموال تملیکی، به آدرسtamliki.ir مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار