با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان ۳۶ پروژه عمرانی شهرستان باغملک به ارزش ۷۷۳۶ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵ 07 February 2024

تابناک خوزستان: محمد خانچی در حاشیه این آیین به نگاه ویژه دولت سیزدهم به مناطق مختلف و پیشرفت همه جانبه نقاط مختلف استان اشاره و اظهار کرد: محرومیت‌زدایی، پیشرفت و گسترش عدالت منطقه‌ای راهبرد انجام پروژه‌های عمرانی در سطح استان است.

وی در خصوص انجام پروژه‌های عمرانی در سطح استان افزود: امروز شاهد انجام پروژه‌های عمرانی در روستاها و عشایر دورترین و صعب العبورترین مناطق استان هستیم و امیدواریم با انجام این پروژه‌ها شاهد پیشرفت همه جانبه در سطح استان باشیم.

خانچی با اشاره به انجام پروژه‌های فضای سبز و احداث بوستان و گسترش سرانه ورزشی سطح استان عنوان کرد: الحمدالله با عنایت دولت مردمی و تزریق مستمر عوارض آلایندگی شهرهای استان شاهد گسترش فضاهای سبز و مجتمع‌های ورزشی توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان هستیم.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، وی به تشکیل قرارگاه توسعه همه جانبه روستاهای استان اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از اهدافی که در دولت سیزدهم با جدیت دنبال می‌شود توانمندسازی روستاها در همه حوزه‌ها است. در این راستا طرح‌ها و برنامه‌های زیادی نیز پیش‌بینی شده است که از اهم آن می‌توان به برق‌رسانی به بیش از ۹۸ روستای فاقد برق در سطح استان و کسب رتبه نخست در برق‌رسانی روستایی و همچنین توزیع ۱۴۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر جهت تامین برق عشایر کوچ رو اشاره کرد.

خانچی به نقش مسئولین در امید آفرینی اشاره کرد و افزود: امیدآفرینی، جلب رضایت مردم، حضور حداکثری مردم در انتخابات وظایف مسئولین اجرایی در استان است و مسئولین اجرایی خط مقدم جهاد و خدمت رسانی بی واسطه به مردم هستند و انجام پروژه‌های عمرانی و خدماتی در خور شأن مردم این شهرستان روحیه امیدآفرینی و نشاط را در این شهرستان بالا برده و موجب حضور حداکثری در انتخابات پیش رو خواهد شد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار