رییس‌کل دادگستری گلستان گفت: با تلاش دستگاه قضایی استان در ۱۰ ماه نخست امسال ۱۲۹ میلیارد و ۵۴ میلیون تومان معوقه بانکی وصول و به سیستم بانکی بازگشت.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 06 February 2024

به گزارش تابناک گلستان، حیدر آسیابی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی به اندازه‌ای که باید به مردم تبیین نشده است و همه ما وظیفه داریم با جهاد تبیین خدمات انقلاب را به نسل‌های جوان امروز و به مردم بیان کنیم.
وی ادامه داد: ما منکر مشکلات نیستیم، اما دستاورد‌های انقلاب اسلامی و خدمات نظام قابل قیاس یا قبل از انقلاب اسلامی نیست.
رییس‌کل دادگستری گلستان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد:در ۱۰ ماه گذشته ۳۳۹ هزار و ۵۸۰ فقره پرونده وارد مجموعه قضایی استان شده است.
وی ادامه داد: در مجموع ۳۴۲ هزار و ۲۸۳ فقره مختومه شده است.
رییس‌کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: ماهانه حدود ۷۰ هزار نفر از دادگستری گلستان خدمات دریافت می‌کنند و در ارائه خدمت، گلستان استان برتر در زمینه خدمات قضایی است
آسیابی گفت: در این مدت ۱۲ پرونده قصاص با تلاش خیران و مسوولان قضایی استان منجر به رضایت و بخشش از قصاص شده است.

وی ادامه داد: میانگین رسیدگی پرونده‌ها در دستگاه قضایی استان در دادسرا‌ها ۴۹ روز، دادگاه‌های عمومی ۸۱ روز، تجدید نظر ۸۴ روز، دادگاه‌های انقلاب ۱۱۹ روز است.

رییس‌کل دادگستری گلستان تصریح کرد: در این مدت ۵ هزار و ۳۰۳ رای جایگزین حبس در استان صادر شده است.

آسیابی تاکید کرد: در این مدت در موضوع خلع ید اراضی ملی، ۷۵ هکتار جنگل، ۴۱۸ هکتار مرتع، ۲۳ هکتار سواحل خلع ید شده و برای ۲۹۹ هکتار از اراضی ملی سند به نفع دولت صادر شده است.

وی افزود: با تلاش کمیته وصول مطالبات بانکی در دادگستری استان ۱۲۹ میلیارد و ۵۴ میلیون تومان معوقات بانکی وصول و وارد چرخه بانکی شده است.

رییس کل دادگستری استان گفت: در این مدت از ورشکستگی ۳۹ واحد تولیدی با یک هزار و ۷۳۲ کارگر جلوگیری و ۵۷ واحد تولیدی با ۶۷۷ کارگر نیز احیا و وارد چرخه تولید شد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار