معاون توسعه‌ مدیریت و منابع استاندار ایلام؛
معاون توسعه‌ مدیریت و منابع استاندار ایلام گفت : در قالب طرح "شهید زین الدین"، مجوز استخدام ۱۰۰ نفر به استان ایلام اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۱۵۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ 05 February 2024

مجوز استخدام ۱۰۰ نفر  در قالب طرح شهید زین الدین در ایلام

  به گزارش تابناک ایلام؛ نجفی بیان در نشست خبری با جمعی خبرنگاران استان اظهار داشت : نجفی با اشاره به رتبه اول استان در زمینه تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر تصریح کرد: بر اساس قوانین و مقررات ابلاغی در خصوص نحوه ساماندهی شغلی فرزندان ایثارگر شاغل، تبدیل وضعیت ۴هزار ۲۹۲ نفر از این عزیزان انجام گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی استانداری ایلام کل شاغلین دستگاه‌های اجرایی استان را ۳هزار ۷۳۹ نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۲۰ هزار ۸۱۱ آقا و ۱۱هزار ۸۲۹ خانم در قالب ۱۱۹ دستگاه اجرایی مشغول خدمت هستند.

نجفی گفت:۴۷ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری ایلام در سال ۹۹ پس از اخذ مجوز‌های لازم،تامین اعتبار و تعریف پست سازمانی ساماندهی و مشغول بکار شده‌اند.

وی در پایان نیز از تبدیل وضعیت ۳۰ نفر از فرزندان ایثارگر شاغل در استانداری ایلام خبر داد.از این تعداد ۱۰ نفر مربوط به نخبگان، ۱۰ نفر پست‌های مدیریتی حساس و مورد نیاز و ۸۰ نفر نیز از طریق آزمون جذب خواهند شد.

وی افزود : در قالب اجرای این طرح، مجوز استخدام ۱۰۰ نفر به استان ایلام اختصاص یافته که بر این اساس بتوان از بین جوانان مومن، متعهد، انقلابی و بومی برای دستگاه‌های اجرایی استان، نیروی مورد نیاز جذب شود.

نجفی ادامه داد : نفر از این تعداد مربوط به جذب نخبگان در استان است، که بر اساس دستورالعمل سازمان امور اداری و استخدامی کشور پست‌های مرتبط با این ۱۰ نفر بر اساس نیازمندی‌های استان و دستگاه‌های اجرایی شناسایی و مشخص شده است.

وی مطرح کرد : در طرح پیشرفت استان بر اساس سند آمایش سرزمینی استان ایلام که به تایید رییس دفتر رییس‌جمهور رسیده در قالب پنج محور تحولی استان شامل استفاده از ظرفیت مرز و ارتباطات توسعه یافته با کشور عراق، آب و تنش آبی استان، صنعت گردشگری( مذهبی، سلامت، طبیعی و تاریخی )، نفت، گاز و صنایع شیمایی(صنایع بالا دستی، پایین دستی)، کشاورزی، دامداری و محیط زیست نسبت به شناسایی پست‌های مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی جهت به‌کارگیری نخبگان اقدام شده است.

معاون توسعه‌ مدیریت و منابع استاندار ایلام گفت : ثبت‌نام آزمون استخدامی از روز چهارشنبه مورخ ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ آغاز و تا روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ادامه دارد و همچنین دفترچه راهنمای ثبت‌نام بر روی سایت جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir قرار گرفته است.

نجفی  با بیان اینکه استان ایلام یکی از استان‌های پیشرو در اجرای طرح شهید زین الدین با حمایت های استاندار و مجموعه استان بوده است، افزود: در راستای اجرای این طرح، استاندار ایلام همواره بر موضوع بومی سازی و ایجاد فرصت برای جوانان متعهد و انقلابی به دستگاه‌های اجرایی تاکید داشته‌اند.

وی اظهار کرد : در ۲ سال گذشته خدمات بسیار درخشانی در حوزه منابع انسانی و توسعه مدیریت استانداری ایلام به عنوان محلی برای رجوع همکاران، کارکنان، جوانان و بازنشستگان در راستای کسب رضایت این عزیزان انجام شده است.

نجفی تاکید کرد : در حوزه ایثارگران هم پیگیری‌های قابل قبولی انجام شده و سیستم‌های نرم افزاری اداری و مالی استانداری به روز و مجهز و استانداردسازی فضای و محیط کاری در کل استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار داشت : اجرای طرح مولدسازی یکی از تاکیدات مهم سران قوه است، بر اساس این طرح، املاک دولتی که دارای هزینه نگهداری بالایی بوده و مازاد بر نیاز ادارات و دستگاه‌های اجرایی است شناسایی و به فروش خواهد رسید./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار