آذربایجان غربی با کسب رتبه اول در صدور صد درصدی اسناد اراضی ملی، رتبه دوم در رفع تداخلات اراضی کشاورزی و رتبه سوم در تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی در کشور با وجود گستردگی این اراضی نشان داده که در این امرپیشرو است.
کد خبر: ۱۱۵۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹ 03 February 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشوردر هفتمین جلسه شورای قضایی دادگستری آذربایجان غربی از زحمات رئیس کل دادگستری  و اعضای شورای قضایی استان در اجرای سیاست ها و راهبردهای ریاست   قوه قضائیه واجرایی کردن  این سیا ستها  از جمله حمایت از تولید و اشتغال، رسیدگی به امور زندانیان، امور ثبتی، ارتباطات مردمی تقدیر کرد.

بابایی ادامه داد: در حوزه تثبیت اراضی خیلی عقب هستیم و باید سالها پیش این امر به طور کامل انجام می شد، از این رو لازم است برای جبران این عقب ماندگی ها جهادی کار کرد و استان آذربایجان غربی با کسب رتبه اول در صدور صد درصدی اراضی ملی، رتبه دوم در رفع تداخلات اراضی کشاورزی و رتبه سوم در تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی در کشور با وجود گستردگی این اراضی نشان داده که در این امر پیش رو است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با توجه به پیشرو بودن   آذربایجان غربی در تثبیت اراضی کشاورزی حاضر است اعتبار ویژه ای را به این استان اختصاص دهد تا ساکنین بافت روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر بدون پرداخت هزینه ای اسناد خود را دریافت کنند.

عنایت ویژه در تثبیت اراضی موقوفی، صدور سند برای واحد‌های ساخته شده در طرح جهش ساخت مسکن و مسکن های مهر از دیگر تاکیدات بابایی  بود.

در ادامه جلسه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز به بیان مطالبی پیرامون موضوع جلسه پرداخت و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار