فرماندار لنگرود خبر داد:
فرماندار لنگرود، از افتتاح ۱۱۵ پروژه در سطح شهرستان لنگرود هم زمان با ایام الله دهه فجر خبر داد که توسط ۱۷ دستگاه اجرایی عملیاتی شده و تاکید کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۶۶۰ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری بوده و برای ۵۰۰ نفر اشتغال دائم ایجاد می کند.
کد خبر: ۱۱۵۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶ 03 February 2024

محمدرضا جلالی در گفت وگو با خبرنگارتابناک گیلان ، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران فصل جدیدی را در تاریخ معاصر ایجاد کرد، گفت: امروز وظیفه ماست که رمز پایداری و مانایی این انقلاب دینی و مردمی را بشناسیم و در مسیر استمرار و تعالی آن گام برداریم.
وی با اشاره به نقش تاریخی امام خمینی(ره) و مجاهدین راه انقلاب در آغاز این حرکت نورانی، افزود: انقلاب اسلامی ما مبتنی بر دین و آموزه های اسلامی و قرآنی است و می خواهد زمینه ساز عصر ظهور و اتصال به حکومت جهانی عدالت گستر باشد.
فرماندار لنگرود با تاکید بر لزوم شناسایی جایگاه شخصیتی و تاریخی امام راحل در ایجاد و مدیریت حرکت انقلاب، تصریح کرد: علاوه بر آشنایی با مبانی شکل گیری انقلاب اسلامی، باید شناخت درستی نسبت به غرب سکولار داشته باشیم. در واقع آشنایی با مکتب امام خمینی(ره) می تواند شناخت جامعی را نسبت به مسیر انقلاب و رسیدن به تمدن اسلامی ایجاد کند.
جلالی یکی از یادگاری های ارزشمند معمار کبیر انقلاب را مردم سالاری دینی دانست و یادآور شد: مردم سالاری دینی یکی از وجوه ممتاز جمهوری اسلامی بوده که در قانون اساسی ما متبلور شده است.
وی مردم سالاری دینی را مهمترین و بارزترین ویژگی انقلاب و نظام اسلامی بعد از قرن ها حکومت ظلم و استبداد در این کشور دانست و یادآور شد: ملت ایران با معجزه انقلاب اسلامی طعم مردم سالاری را چشیدند.
فرماندار لنگرود با اشاره به گذشت ۴۵ سال از عمر نورانی و با برکت انقلاب اسلامی و تلاش بی وقفه کارگزاران نظام برای رشد و بالندگی و اعتلای کشور، یادآور شد: برای اینکه این عزت و اقتدار و استقلال استمرار داشته باشد، باید از همه ظرفیت ها و امکانات و استعدادهای درونی جهت رشد اقتصادی و اجتماعی کمک بگیریم و برای تحکیم موازین دینی و انقلابی تلاش کنیم تا منجر به تحقق تمدن اسلامی شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح ۱۱۵ پروژه در سطح شهرستان لنگرود همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد که توسط ۱۷ دستگاه اجرایی عملیاتی شده و تاکید کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۶۶۰ میلیارد تومان آماده بهره برداری بوده و برای ۵۰۰ نفر اشتغال دائم ایجاد می کند.جلالی با بیان اینکه طی دو سال گذشته بالغ بر ۳۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهرستان لنگرود به بهره برداری رسیده است، یادآور شد: پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر امسال نسبت به دهه فجر سال گذشته از نظر اعتبار ۱۵۰ درصد رشد داشته است.
فرماندار لنگرود یکی از مهمترین پروژه های آماده افتتاح در دهه فجر امسال را بندر گردشگری چاف و چمخاله دانست که طی روزهای آینده و با حضور استاندار به بهره برداری می رسد و خاطرنشان کرد: ۴۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه هزینه شده است.
وی از استمرار افتتاح پروژه های عمرانی و عام المنفعه تا پایان سال خبر داد و تاکید کرد: طی روزهای پیش رو پروژه هایی نظیر آسفالت راه روستایی، احداث گلخانه، مسکن مددجویان، ایجاد فضای سبز، لوله گذاری معابر، آبرسانی به بخش ها و طرح های عمرانی دهیاری ها افتتاح می شود.
جلالی همچنین به در پیش بودن انتخابات ۱۱ اسفند اشاره کرد و متذکر شد: شهرستان لنگرود ۱۵۸ شعبه اخذ رای دارد و ۲۰۰۰ نفر از عوامل اجرایی را جهت حضور در روز رای گیری ساماندهی کردیم.
وی ۴۲۳۰ نفر از واجدین شرایط انتخابات در شهرستان را رای اولی دانست و اظهار کرد: تکلیف همگانی است که برای تعیین سرنوشت خودمان پای صندوق رای بیاییم و بار دیگر برای نمایش اقتدار سیاسی جمهوری اسلامی، نقش آفرینی کنیم.
فرماندار لنگرود از تلاش دست اندرکاران انتخابات جهت تحقق چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و سلامت خبر داد و بیان کرد: ۲۸ نفر از داوطلبان حوزه انتخابیه لنگرود تایید صلاحیت شده اند و لذا زمینه های لازم برای برگزاری انتخاباتی پر شور و با شکوه فراهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار