شهردار زنجان از آمادگی کامل شهرداری با 800 نیرو و 169 دستگاه ماشین آلات برای بارش‌ های احتمالی در روزهای آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴ 02 February 2024

به گزارش تابناک زنجان، علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز بارش رحمت الهی از ساعات اولیه صبح امروز اظهار کرد: از دو روز گذشته آمادگی برای ارائه خدمات به شهروندان را داشتیم و در حال حاضر نیز مشکلی به لحاظ عبور و مرور وجود ندارد.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه نیرو‌های خدماتی شهرداری در چهار منطقه شهر زنجان در حال انجام عملیات زمستانی هستند، افزود: در حال حاضر شهر زنجان در وضعیت آرامی به سر برده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی از آمادگی ۸۰۰ نیرو و ۱۶۹ دستگاه ماشین‌آلات تا پایان زمستان خبر داد و اضافه کرد: در صورت ادامه بارش برف بلافاصله عملیات مختلف از جمله محلول پاشی، نمک پاشی، تیغه زنی و پاروزنی توسط نیرو‌های خدوم شهرداری انجام می‌شود.

فیروزفر افزود:با هدف تسهیل امور شهروندان کیسه‌های شن و نمک به تعداد کافی در نقاط مختلف معابر اصلی و فرعی و پل‌های فلزی عابر پیاده جانمایی شده است.

شهردار زنجان در ارتباط با معابر مشکل‌دار شهر زنجان در بحث آبگرفتگی نیز گفت: از سال گذشته اقدامات مربوط به حل مشکلات شهری انجام شده و بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی کوچک و بزرگ اجرایی شد.

وی ادامه داد: امروز برای آب‌های ناشی از ذوب برف مشکلی نداریم و برای بارندگی‌های با سطوح مختلف نیز شهر آماده شده است.

لازم به ذکر است، سامانه ۱۳۷برای رسیدگی به درخواست‌های مردم راه‌اندازی شده و در کوتاهترین زمان ممکن پس از تماس، مردم می‌توانند از خدمات شهرداری بهره‌مند شوند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار