مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه:
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از آماده باش یک هزار و ۷۰۰ نیرو و به‌کارگیری ۱۷۰ دستگاه ماشین آلات برای خدمت رسانی به مردم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴ 02 February 2024

آماده باش ۱۷۰۰ نیرو در شهرداری کرمانشاه/۱۷۰ دستگاه ماشین آلات برای خدمت رسانی به کار گرفته شده استمحمد موحدی مجد در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: بارش برف و برودت هوا از روزهای گذشته پیش بینی شده بود و ستاد مدیریت بحران و سازمان هواشناسی بارش برف را اعلام کرده بودند.

وی افزود: بنابراین ما در دهم بهمن ماه جلسه ستاد مدیریت بحران را در حوزه خدمات شهری و معاونت محیط زیست تشکیل دادیم به کلیه سازمان‌ها و مناطق درگیر در خصوص برنامه ریزی برای روزهای بارندگی اطلاع رسانی کردیم.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: همه همکاران در شهرداری پای کار آمدند و برنامه ریزی خوبی صورت گرفت، کلیه ماشین‌آلات و نیروهای انسانی شیفت بندی و تقسیم بندی شد.

وی ادامه داد: ما همه گزینه‌های محتمل اعم از شدت، زمان و میزان بارش را بررسی کردیم، احتمال یخ زدگی معابر و احتمال وقوع بحران در معابر و بزرگراه‌ها بررسی شد، با توجه به موارد پیش بینی شده مشکل خاصی در شهر نداشتیم.

موحدی مجد خاطرنشان کرد: ما در سطح شهر تعداد یک هزار و ۷۰۰ تن نیروهای خدمات و فضای سبز را به صورت شیفت بندی شده سازماندهی کردیم، از شب گذشته تا صبح بارش به خصوص در مناطق چهار و هشت شدت داشت و همچنین در مناطق پنج و هفت شدت زیادی را شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: به همین دلیل ما نیروها را به صورت سه شیفته سازماندهی کردیم که حداقل در هر شیفت ۲۰۰ نیرو را داشته باشیم و مشکلی رخ ندهد، همچنین ۱۷۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و گریدر به‌کارگیری شد و شرایط به خوبی مدیریت شد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: ما هنوز شرایط عادی را اعلام نکرده‌ایم و همچنان در شرایط اضطرار و آماده باش هستیم زیرا بارش ادامه دارد و با توجه به برودت هوا ممکن است فردا بحث یخ زدگی معابر را داشته باشیم.

وی یادآور شد: هماهنگی‌های لازم با ستاد مدیریت بحران انجام شده تا در صورت لزوم همکاری لازم را داشته باشیم و در این صورت مدارس در نهایت تاخیر کوتاهی داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار