رییس هیئت تیراندازی استان بوشهر گفت: نوشین پی‌خسته و محمدرضا احمدی ورزشکاران رشته تپانچه در لیست دعوت‌شدگان به اردوی تیم‌های ملی بانوان و آقایان قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۱۵۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵ 01 February 2024

به گزارش تابناک بوشهر، حجت‌الله نوری رییس هیئت تیراندازی استان بوشهر اظهار داشت: با اعلام اسامی دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی تیراندازی با تفنگ و تپانچه جهت آماده‌سازی برای آخرین مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس، نوشین پی‌خسته ورزشکار رشته تپانچه در لیست دعوت‌شدگان به این اردو قرار گرفته است و هم‌اکنون زیر نظر مربیان در کمپ تیم ملی تیراندازی مجموعه ورزشگاه آزادی در حال آماده‌سازی و تمرین است.

رئیس هیئت تیراندازی استان بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر نوشین پی‌خسته در مسابقات اخیر جز مقام داران کشور و داری رکوردهای خوبی هستند، ابزار امیدواری کرد که با حفظ و بهبود شرایط روحی و رکوردی در لیست منتخبین نهایی جهت اعزام به مسابقات کسب سهمیه که در فروردین ماه ۱۴۰۳ در کشور برزیل برگزار می‌شود، قرار گیرد و در پایان بتواند یکی از نمایندگان این رشته در المپیک ۲۰۲۴ پاریس باشد.

وی افزود: همچنین محمدرضا احمدی تیرانداز تپانچه از شاگردان نوشین پی‌خسته در بخش آقایان به تیم ملی دعوت شده و برای اولین بار مربی و شاگرد با هم به تیم ملی دعوت شدند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار