مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: ۷۷ طرح راهداری، پنج مجتمع خدماتی رفاهی و ۸۵ سامانه هوشمند به مناسبت دهه مبارک فجر آماده بهره برداری است.
کد خبر: ۱۱۵۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ 01 February 2024

تابناک خوزستان: محمد جولانژاد اظهار کرد: دهه فجر امسال ۷۷ پروژه راهداری شامل ۵۶۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت، ۳۵ کیلومتر روشنایی، احداث و تعمیر ۱۵۵ پل و ابنیه فنی، تهیه و نصب ۳۶ کیلومتر حفاظ میانی و ۲.۵ کیلومتر روفوژ میانی با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار و ۲۱۴ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اهمیت مجتمع ‌های خدماتی رفاهی در ایجاد تمرکز خدمات مورد نیاز در یک مکان افزود: در دهه فجر امسال پنج مجتمع خدماتی رفاهی با اعتباری بالغ بر یک هزارو ۴۵۰ میلیارد ریال در محورهای باغملک - ایذه، رامشیر- اهواز(۲ مجتمع در ۲ طرف جاده)، رامهرمز- اهواز، رامهرمز- هفتکل و سه راهی امیرحاضر- تشان به بهره برداری می رسند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان افزود: مجتمع های خدماتی رفاهی نقش اساسی در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ‌ای و همچنین کاهش سوانح و تصادفات جاده‌ای و افزایش ایمنی تردد در شبکه راه ها دارند و تا پایان سال جاری نیز ۹ مجتمع در طول محورهای استان به بهره برداری می رسند.

جولانژاد خاطرنشان کرد: همچنین به همین مناسبت ۶۰ دوربین کنترل سرعت، پنج دوربین نظارتی و ۲۰ دوربین تصویربرداری ثابت با اعتباری بالغ بر ۷۰۵ میلیارد ریال در طول محورهای استان به بهره برداری می رسد.

خوزستان ۱۸ هزارو ۵۵۸ کیلومتر راه دارد که ۱۲ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار