مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام؛
مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام گفت : در دهه فجر ۸۶۰ میلیارد تومان پروژه شرکت توزیع برق در ۱۱ محور افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵ 01 February 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ ناصری افزود : هیچکدام از ۶۳۰ روستای استان از نعمت برق محروم نیستند و ۶ روستا که مردم بازگشت به روستا داشته‌اند نیز در اولویت برق‌رسانی قرار دارند.

وی بیان داشت : احداث ۱۱۰۰ نیروگاه خورشیدی در روستاهای استان هدف‌گذاری شده است و تعداد ۱۰۰ نیروگاه روستا انجام و ۲۰۵ روستا نیز در دست احداث است و خرید برق از این نیروگاه‌ها تضمینی بوده و برای اقشار محروم و روستاهای دورافتاده نرخ خرید تضمینی بالاتر است.

ناصری ادامه داد : در دهه فجر امسال به ارزش ۲۶۰ میلیارد تومان در ۷ محور افتتاح و در ۴ محور کلنگ زنی با ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد : پروژه‌هایی چون توسعه و اصلاح شبکه برق شهری، بهسازی شبکه برق ۲۵ روستا، تعویض ۴۰ هزار دستگاه چراغ معمولی با چراغ LED کم مصرف و احداث ۳۰۰ واحد نیروگاه خورشیدی از پروژه‌های قابل کلنگ‌زنی در دهه فجر است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام گفت : برق‌رسانی به ۵ روستای فاقد برق با ۱۰۰ خانوار، بهسازی شبکه برق ۴۶ روستا، تأمین برق مسکن مهر مشاغل آزاد دهلران، تأمین برق عشایر از طریق ۲۸۵ دستگاه سامانه‌های قابل حمل خورشیدی و احداث ۶۰ واحد نیروگاه خورشیدی برخی از پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر است./ع

 

بیشتربخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار