مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:۱۱ بهمن ماه، زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در مدارس استان نواخته می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳ 31 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسنعلی عزت خواه، افزود:آئین نمادین زنگ انقلاب با حضور مسئولان استانی و محلی فردا راس ساعت ۹ صبح در مدرسه شاهد دخترانه متوسطه اول یاسوج به صدا در می‌آید.

وی گفت:زنگ انقلاب ۱۱ بهمن ماه در بیش از ۳ هزار مدرسه استان نواخته می‌شود.

عزت خواه، شعار محوری دهه فجر امسال را جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن اعلام کرد و افزود: برنامه‌های دهه فجر امسال با محوریت دانش آموزان در مدارس سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی، دانش‌آموزان را بازیگران و نقش اصلی در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی خواند و گفت: در شرایط کنونی که دشمنان نسل جوان بویژه دانش آموزان را هدف گرفته اند باید به بازخوانی نقش مهم آن‌ها در پیروزی و استمرارانقلاب اسلامی پرداخت و دانش آموزان باید به عنوان نیرو‌های پیشران بیانیه گام دوم انقلاب، نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
عزت خواه، افزود:دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنا کردن دانش آموزان با وقایع انقلاب اسلامی بوده و این کار مستلزم مطالعه تاریخ و آگاه سازی دانش آموزان توسط معلمان و عوامل اجرایی در مدارس است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و نقش مهم دانش آموزان رای اولی در این عرصه مهم تصمیم سازی گفت: بی‌شک حضور رأی اولی‌ها در پای صندوق‌های رای می‌تواند در افزایش نشاط و شور فضای انتخابات در کشور مؤثر باشند.

عزت خواه، خطاب به جامعه بزرگ فرهنگیان استان برای دعوت از مردم جهت شرکت در انتخابات پیش رو، افزود: همه ما وظیفه داریم آحاد مردم را به پای صندوق‌های رأی دعوت کنیم و فرهنگیان به عنوان متولیان تعلیم و تربیت در این زمینه رسالت سنگین تری به عهده دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار