کد خبر: ۱۱۵۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴ 31 January 2024

به گزارش تابناک مازندران، ، بابک مؤمنی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 71 پروژه تولیدی، زیربنایی و صنایع کشاورزی با 8 هزار و 323 میلیارد ریال اعتبار در بخش کشاورزی استان مازندران افتتاح، کلنگ زنی و به بهره‌برداری می رسد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: پروژه های افتتاحی بخش کشاورزی برای 221 نفر ایجاد اشتغال مستقیم کرده و 5 هزار و 929 خانوار از مزایای آن بهره مند می‎‌شوند.

مؤمنی با بیان اینکه 40 پروژه آب و خاک با اعتبار 647 میلیارد ریال در دهه فجر امسال افتتاح و 5 هزار و 739 خانوار از مزایای این طرح برخوردار می شوند، ادامه داد: 6 پروژه بخش دام و طیور با اعتبار 627 میلیارد ریال در این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید و برای 39 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می شود.

این مسوول با اشاره به افتتاح 6 پروژه صنایع کشاورزی شامل صنایع تبدیلی، تکمیلی و مکانیزاسیون کشاورزی با اعتبار هزار و 35 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای 64 نفر، گفت: 5 پروژه باغبانی با اعتبار 118 میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم برای 8 نفر دهه فجر امسال در مازندران به بهره‌برداری می رسد.

وی با بیان اینکه ایام اله دهه فجر امسال 7 طرح شیلاتی و آبزی پروری نیز با اعتبار 3 هزار و 527 میلیارد ریال و اشتفال مستقیم برای 60 نفر افتتاح و بهره برداری می شود، تصریح کرد: 4 پروژه حوزه دامپزشکی با 2 هزار و 270 میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغال مستقیم برای 50 نفر دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران یک طرح در بخش شرکت شهرک های کشاورزی شامل احداث استخر ذخیره آب مجتمع گلخانه ای با 77 میلیارد ریال اعتبار و 30 خانوار برخوردار و 2 طرح عشایری با 22 میلیارد ریال اعتبار و 160 خانوار بهرمند را از دیگر طرح های قابل افتتاح بخش کشاورزی استان دهه فجر امسال برشمرد.

وی با بیان اینکه ایام اله دهه فجر فرصتی مغتنم برای تبیین و آگاهی مردم از خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه در بخش کشاورزی است، گفت: ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران برنامه ریزی های لازم برای مشارکت مردم به ویژه بهره برداران بخش کشاورزی و برگزاری هرچه باشکوه تر جشن های انقلاب از طریق مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر را انجام خواهد داد.

کشاورزی دانش‌بنیان، پشتوانه رشد تولید و امنیت غذایی

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار