فرماندار شهرستان زنجان از وجود ۳۳۱ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه زنجان و طارم خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۹۹ شعبه ثابت و ۱۳۲ شعبه سیار هستند و همچنین از این تعداد ۱۹۴ شعب در شهرها و ۱۳۷ شعبه در روستاها خدمات رسانی خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷ 30 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، پرویز خالقی، فرماندار شهرستان زنجان به تشریح اقدامات انجام شده برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در یازدهم اسفندماه پرداخت و اظهار داشت: تعداد و محل شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه زنجان و طارم که حوزه اصلی است با هماهنگی حوزه‌های فرعی تعیین شده است.

فرماندار شهرستان زنجان از وجود ۳۳۱ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه زنجان و طارم خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۹۹ شعبه ثابت و ۱۳۲ شعبه سیار هستند و همچنین از این تعداد ۱۹۴ شعب در شهر‌ها و ۱۳۷ شعبه در روستا‌ها خدمات رسانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه همچنین بخشی از آموزش مجریان و برگزار کنندگان مثل آموزش فرمانداران و بخشداران، معاونین فرمانداران و مربیان آموزشی تا به امروز عملیاتی شده است، افزود: طی روز‌های آینده هم آموزش عوامل اجرایی یعنی اعضای که در محل شعب اخذ رای حضور پیدا خواهند کرد آغاز می‌شود.

خالقی با بیان اینکه تا به امروز تلاش کردیم که همه امورات را به موقع انجام بدهیم، ادامه داد: ما به ازای هر کرسی ۷۱ نفر تایید صلاحیت شده داریم که این آمار و ارقام در ادامه بررسی صلاحیت‌ها شاید دچار تغییر و تحول هم بشود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار