معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به پیشرفت ۹۹ درصدی بیمارستان در حال ساخت سرطان کرمانشاه، گفت: به محض تحویل پروژه، کار نصب تجهیزات آغاز شده و پروژه ظرف دو ماه آماده بهره برداری می شود.
کد خبر: ۱۱۵۱۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ 27 January 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا صادق کریمی در خصوص آخرین روند ساخت بیمارستان سرطان کرمانشاه بعنوان بزرگترین بیمارستان سرطان غرب کشور، گفت: تنها بخشی از کارهای جزیی این پروژه مانده و از پیمانکار خواسته ایم هرچه سریعتر کار را انجام داده و پروژه را تحویل دهند.

وی افزود: به محض تحویل پروژه توسط پیمانکار، کار نصب تجهیزات آغاز شده و پروژه نهایتا ظرف دو ماه به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به شروع ساخت این پروژه از سال ۱۳۹۵ گفت: این پروژه تا سال ۱۳۹۶ حدود ۴۰ درصد پیشرفت داشت و پس از آن به دلیل مشکلات اعتباری متوقف شد.

کریمی با اشاره به تزریق اعتبار به این پروژه در دولت سیزدهم گفت: پایان سال ۱۴۰۰ کار پروژه مجددا از سر گرفته شد و اکنون هم تقریبا پروژه آماده بهره برداری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ارزش روز این پروژه را همراه با تجهیزات آن بیش از هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

وی افزود: این بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی است و قرار است تجهیزات پیشرفته درمان سرطان در آن نصب شود.

کریمی با اشاره به خریداری دو دستگاه رادیوتراپی و یک دستگاه توموتراپی که نوع پیشرفته‌تر دستگاه رادیوتراپی است برای این بیمارستان، گفت: نصب این تجهیزات در این بیمارستان آن را به یکی از قطب های مهم درمان سرطان کشور تبدیل خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: همچنین برای این بیمارستان یک دستگاه پت اسکن خریداری و نصب شده و در حال حاضر یک ماه است برای خدمات رسانی به بیماران سرطانی از آن استفاده می شود.

کریمی همچنین از پیگیری خرید یک دستگاه براکی تراپی برای این بیمارستان خبر داد و افزود: این دستگاه ۳۰ میلیارد تومانی در درمان مبتلایان سرطان سینه کاربرد دارد.

وی افزود: در بازدید نمایندگان مقام معظم رهبری قرار شد ۱۵ میلیارد تومان از اعتبار خرید این دستگاه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری تامین و ۱۵ میلیارد تومان دیگر نیز از محل منابع وزارت بهداشت تامین شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار