با حضور پرشور مردم شهیدپرور
تابناک: پیکر مطهر شهید مدافع حرم مسلم خیزاب بر دستان مردم شهیدپرور اصفهان تشییع شد.
کد خبر: ۱۱۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷ 20 October 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، پیکر مطهر شهید مدافع حرم سرهنگ مسلم خیزاب فرمانده گردان یا زهرا (س)، لشکر 14 امام حسین (ع) در حالی بر دستان مردم شهیدپرور و ولایتمدار اصفهان تشییع شد که حضور اقشار مختلف و آحاد جامعه اعم از روحانیون، بانوان و بسیجیان در این تشییع جنازه مشهود بود.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید از ناحیه مقاومت بسیج امام صادق تا خیمه گلستان شهدا در حال برگزاری است.

آحاد مردم شهیدپرور و ولایتمدار اصفهان با حضور در این مراسم بر ادامه راه شهیدان، ایستادگی و مقاومت در برابر ظالمین و متجاوزین و همچنین پشتیبان ولایت فقیه بودن تاکید کردند و با سر دادن شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، می‌میریم می‌میریم سازش نمی‌پذیریم، هیهات منه الذله با آرمان‌های امام راحل و شهیدان تجدید عهد کردند.

یکی از دوستان نزدیک شهید خیزاب که در این مراسم حضور داشت به مداحی و عزاداری برای این شهید پرداخت.

برخی از مسئولان همچون غلامعلی قادری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در این مراسم حضور داشتند که دقایقی پیش با رسیدن جمعیت به میدان فیض و پل خواجو همان‌جا نماز میت توسط حجت‌الاسلام احمد عبداللهی‌نژاد دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان برپا شد.

به گزارش فارس، شهید پاسدار مسلم خیزاب از رزمندگان اصفهانی مدافع حرم حضرت زینب(س) حین انجام فعالیت مستشاری در درگیری با گروه‌های تروریستی تکفیری القاعده، ارتش آزاد و احرارالشام در شمال غربی سوریه و در کنار نیروهای نظامی سوری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در وصیت‌نامه این شهید آمده است «پشتیبانی از ولایت فقیه بر هر امر دیگری واجب است» تربیت فرزندان و نسل نوجوان بر طریقت ولایت از جمله وصایای این شهید است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار